Ugrás a fő tartalomra

A NASA IS EZT HASZNÁLJA

Van ez a szuper jó kis 67'-es,Volkswagen Karmann Ghia Cabrio 1500 Rapid Turbo Interceptor Metal Túrórudi. (Írhatnék még ökörségeket, de csak a számig kell figyelembe venni, az is sok) Mint már leírtam, tényleg nagyon jó állapotban maradt meg az utókor számára a karosszéria. Nem hinném, hogy más Karmann ilyen jól nézne ki, de szerencsére ennek csak egy tehervonat ment neki, és csak 1 kilométert tolta maga előtt. (Lehet nem így volt, de adjuk meg a tiszteletet, ami szar, az szar!) Ez után remek mester vette kezelésbe, és munkát, méretet, formát nem kímélve egy újabb dimenzióba emelte ezt az autót. Mindez még el is rohadt, és csak ekkor jöttem én a szerény 45-ös lábamon csoszogva a képbe.

A betonon mászva vágtam szét, hogy újra összerakjam, de szerencsére már nem csak őskori szerszámok álltak rendelkezésemre. A plazmavágó igazi kincs, de ezzel még nem teljes a lista.

Van kérem szépen valódi bio termék is. Víz, és légbázisú ez az eszköz, mely egy visszaforgatott vasdarabon helyezkedik el. Elegáns, de mégsem bántó színének köszönhetően rögtön szembeötlik, de a végén elhelyezett lézernek köszönhetően a birodalmiakkal is felvehetjük a harcot, legfeljebb rajtavesztünk.

(Mellékesen megjegyezném, hogy a vízszintben elhelyezett alvázról indítva, a mérőeszköznél már másfél centiméternyi csavarodást regisztráltam.)

Aztán itt van még ez a 3D-és papírsablon, ami 100 hertzes, és a földi digitális adások vételére alkalmas, Mindig csak a Tv címkés készülék dobozából lett kimetszve.

A beépülő modulok is a legkorszerűbb, a Nasa által is használt, természetes napfénynél készültek.

A felső részek a kopoltyúk kivételével Jüan Csüan műhelyében készültek, majdnem jó méretben. Ez a minőség elég ahhoz, hogy 50 százalékos káromkodásmódba kapcsoljak, de az ordítás faktor eléréséhez kevés, mint veteményeskertben a kapáló Playmate.



2013. november 20. 20:03

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fogható. Az

Rozsda marja 2.

Na, másszunk ki a sötétből! Egyszerű lemez rozsdátlanítás: Erre még akkor is szükségünk lehet, ha homokszórattunk. Sokszor maradnak apró, tűhegynyi rozsdafészkek a szórt felületen, vagy éppen nem lett rögtön lealapozva a fém, és a harmat ráharapott. Sima ügy gondolhatnánk. Rozsdamaróval bepacsmagoljuk, oszt jól van. Na, ja. Aztán meg szembesülünk az egyenetlen felületű, ragacsos anyagmaradvánnyal, amin még a festék sem áll meg. Alapszabály, hogy egyenletes, vékony rétegben használjuk a savat. Legjobb, ha a felesleget ronggyal finoman letöröljük. Ha kell, többször kezeljük le a felületet, és a rétegek közt drótkefézzük le a kifehéredett anyagot, ha véletlenül megszáradna. Én csak akkor vagyok teljesen nyugodt, ha szép szürke fémet látok, ami olyan, mint újkorában, és ezt nem lehetetlen akkor sem elérni, ha sűrű, őzbarna oxid fedi a lemezt. Ilyenkor átmenetileg lehet vastagabban használni a rozsdamarót, ne hagyjuk megszáradni, és ecsettel, műanyagkefével - vagy durvább esetben - drótkefé

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.