Ugrás a fő tartalomra

Fennakadva a Tatra-ban

Minden nap újabb, és újabb meglepetés. Nem is gondolná az ember, hogy milyen hihetetlenül egyszerű helyen is adódhatnak furcsaságok.


Sajnos ez a fotó nem jött össze, de elmesélem mi van rajta, mit kell nézni. A slusszkulcsot csak ujjheggyel, és erővel lehet elfordítani, mert a műszerfal az útjában van. Ez már a hihetetlen kategóriába tartozik, bár lehet, hogy valami speciális dugókulcs kellene ehhez is.

Azt még értettem, hogy a kulcs túl felén lévő elektromos kapcsolóegység felfekszik a műszerfalra, és feszül, hiszen a könyv képein valamiféle kúpos szerkezet látható, ez meg nem az.

A felső műszerfaltetőt sem bírtam szépre kisimítani, teljesen újat kellene építeni, vagy szerezni, bár nem tudom van-e olyan, amit még nem sütött szét a nap.

Már látom, hogy ha szép, és jó belsőt szeretnénk, akkor mindent az alapokról kellene kezdeni, arra meg elvileg nincs idő. Nagyon szíven ütött a felismerés. Elkeseredésemben hozzáfogtam egy mérföldórát készíteni. Bekapcsoltam a 3D-és nyomtatót... ekkor riadtam fel. Tehát kicsomagoltam egy kosár alkatrészt, és elkezdtem a kirakósdit. Számlap, számlálókarikák, tengelyek, színes üvegek, polír, tusír, manír.

Jól néz ki. Én meg nem fényképeztem le, de olyan mint az új... majdnem.

Jaj, de boldog lesz az emberke, amikor kibontja a csomagot. Könnyek szöknek a szemembe, én meg hazaszökök, mert ki kell pihennem a Tatrát. Nagyon ritka itt a levegő.

Eredeti bejegyzés: 2013. július 09. 19:46

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fogható. Az

Rozsda marja 2.

Na, másszunk ki a sötétből! Egyszerű lemez rozsdátlanítás: Erre még akkor is szükségünk lehet, ha homokszórattunk. Sokszor maradnak apró, tűhegynyi rozsdafészkek a szórt felületen, vagy éppen nem lett rögtön lealapozva a fém, és a harmat ráharapott. Sima ügy gondolhatnánk. Rozsdamaróval bepacsmagoljuk, oszt jól van. Na, ja. Aztán meg szembesülünk az egyenetlen felületű, ragacsos anyagmaradvánnyal, amin még a festék sem áll meg. Alapszabály, hogy egyenletes, vékony rétegben használjuk a savat. Legjobb, ha a felesleget ronggyal finoman letöröljük. Ha kell, többször kezeljük le a felületet, és a rétegek közt drótkefézzük le a kifehéredett anyagot, ha véletlenül megszáradna. Én csak akkor vagyok teljesen nyugodt, ha szép szürke fémet látok, ami olyan, mint újkorában, és ezt nem lehetetlen akkor sem elérni, ha sűrű, őzbarna oxid fedi a lemezt. Ilyenkor átmenetileg lehet vastagabban használni a rozsdamarót, ne hagyjuk megszáradni, és ecsettel, műanyagkefével - vagy durvább esetben - drótkefé

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.