Ugrás a fő tartalomra

Hol hó az úr

 2013. március 18. 19:11 

Nem akartam még én is egy hókatasztrófás cikket írni, de a grafománia nagy betegség, pláne, ha ennyi összevisszaságot hall az ember, akkor tényleg le kell írnom az igazságot, mármint azt, amit én szűrtem le a médiából:

Egy biztos, az utakat kamionsofőröknek álcázott titkos ügynökök zárták le. Tiltott előzés által elé kerültek az óvatos sebességgel közlekedő autósornak, és ott elakadásnak álcázott manővert hajtottak végre az úttest teljes szélességében. Az ügynökök külföldről érkeztek, és egy az autonómia harctól tartó ország, vagy (és)  nagy hatalmú óriáscég megbízásából szabotálták a közlekedést, melynek nem tetszik az Orbán kormány szabadságharca. (Forrás:Buga Jakab Hírmondó.com)

Segítségükre volt a körmönfont terv kidolgozásában egy tudósgárda, mely kiszámolta, hogy bár nem lesz nagyobb mennyiségű csapadék, de ha egy autósort keresztbe állítanak a szélnek, akkor az hófogóként fogja magát betemetni a szinte hómentes mezőn. Persze, nyilván nálunk volt a legnagyobb vihar egész Európában, és amúgy is a márciusi hó sokkal másabb, mint a decemberi, mert csak matyómintás hótolóval lehet letúrni.

Számítottak arra is, hogy a magyar mentalitásnak megfelelően, azt gondolja az illetékes szerv, hogy mindenki aki az országunkban közlekedik tud magyarul, ezért csak magyar nyelven sugározza a média a figyelmeztetést, és így is lett. Ráfáztak. Miért nem tanultak értelmes nyelvet.

Aki ottragadt, az mind a saját felelősségére közlekedett, hiszen szóltak (magyarul), hogy csak az menjen, akinek nagyon muszáj. Ezért voltak az utakon a politikusaink is, mert ő nekik kötelezettségeik vannak, ez érthető indok, a többi bakfitty.

Bezzeg a kollégám nem ment, pedig ő is elvolt kötelezve, de nála győzött a józan ész... meg a narkotikum, amit az édesanyja a forró kakaójába kevert.

A médiában megjelentek az elégedetlenkedő hangok. Ennek több oka is lehet. Tényleg annyira barom a nép, hogy nem tudja felmérni stresszhelyzetben azt, hogy mi történik vele, és valóban csak egy dzsungelben kiképzett, harcedzett szakembergárda képes nekik megmondani, hogy mi van, volt. Már csak egy villantó hiányzik, mint a Men in black-ben: - Ön látott sok katasztrófavédelemben résztvevőt. Ön nem állítja majd azt, hogy huszonórán keresztül le sem szarták, mert igenis...

Aztán Harrach Péter felnyitotta a szemem: - Aki azt állítja, hogy nem volt megfelelő a helyzet kezelése, az mind szégyellje magát, mert politikai hasznot akar húzni más ember bajából. Az interneten mocskolódók pedig mind valótlanságot állítanak, és egyértelműen az ellenzék tagjai, vagy azok holdudvarához tartozó egyének.

Most már értem! Amit a Híradóban láttam, az színjáték volt (ki tudja ki rendezte), vagy az ellenzék dobott le diverzánsokat a frontvonalra. Persze, most már eszembe is jutott, hogy volt észlelés felségjelzés nélküli gépekről, amiken állítólag... ÁLLÍTÓLAG vörös szegfű volt látható. Ezért történhetett meg, hogy miután bejelentették az összes ember kimentését, este a televízióban, egy benzinkútnál várakozó fiatalasszony tajtékzott, hogy még ott vannak a többiek odakint, ők is csak benzinért gyalogoltak be. Csodálkoztam is, hogy miért van rajta ejtőernyősruha.

Nem tudom célszerű-e felemlegetni, hogy más országokban hány órát ültek autóban a vihar miatt. Addig amíg nem tudunk pontos eltakarított hó köbméter adatokat összehasonlítani, nem beszélhetünk csak demagóg módon, mert lehet, hogy ott sokkal nagyobb mennyiséggel birkóztak meg kevesebb idő alatt.

Még egy dolog, ami kettő: "Nem hűlt ki senki az autókban".

Ezek szerint az is a vezérkar érdeme, hogy én itthon begyújtok a kályhába, vagyis gondoskodom magamról? Mert ha nem az ellenzéki fizetett bérencek állítják azt, hogy nem láttak "mellényest", akkor magukról kellett gondoskodniuk.

"Nem volt fosztogatás"

Hát, aki már látott amerikai krimit (P.l. Die hard 3), az tudja, hogy ha a rendőröknek máshol keresnek elfoglaltságot, okkal, vagy mondva csinált indokkal, akkor az elhagyott területen sokkal kényelmesebben lehet tevékenykedni. Kíváncsian várom az ország területi bűnügyi statisztikáját.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fogható. Az

Rozsda marja 2.

Na, másszunk ki a sötétből! Egyszerű lemez rozsdátlanítás: Erre még akkor is szükségünk lehet, ha homokszórattunk. Sokszor maradnak apró, tűhegynyi rozsdafészkek a szórt felületen, vagy éppen nem lett rögtön lealapozva a fém, és a harmat ráharapott. Sima ügy gondolhatnánk. Rozsdamaróval bepacsmagoljuk, oszt jól van. Na, ja. Aztán meg szembesülünk az egyenetlen felületű, ragacsos anyagmaradvánnyal, amin még a festék sem áll meg. Alapszabály, hogy egyenletes, vékony rétegben használjuk a savat. Legjobb, ha a felesleget ronggyal finoman letöröljük. Ha kell, többször kezeljük le a felületet, és a rétegek közt drótkefézzük le a kifehéredett anyagot, ha véletlenül megszáradna. Én csak akkor vagyok teljesen nyugodt, ha szép szürke fémet látok, ami olyan, mint újkorában, és ezt nem lehetetlen akkor sem elérni, ha sűrű, őzbarna oxid fedi a lemezt. Ilyenkor átmenetileg lehet vastagabban használni a rozsdamarót, ne hagyjuk megszáradni, és ecsettel, műanyagkefével - vagy durvább esetben - drótkefé

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.