Ugrás a fő tartalomra

Roham

Bár nem jelentkeztem tegnap, a munka lázas tempóban folyt. Hihetetlen haladást sikerült elérnem, az autó fara teljesen egyben van. Ez nem azt jelenti, hogy igénybe vehetem a föld körüli gyalogtúrára jogosító bérletem, mert még maradnom kell a poros, büdös műhelyben.

Ja, ma is ledőltem egy kicsit a kaszni alá, de nem szunnyadni akartam, hanem kialapozni a javított részt. A nagy kompresszor eltávozott a működő világból, ezért az agyonhasznált kicsit fogtam be. A hangja olyan képzeteket ébresztett bennem, hogy szinte láttam a légsűrítő embert, ahogy vért köhög, de azért dolgozott. Nem sokkal később meg én akartam megfulladni, mert a földön úgy megállt a festékköd, hogy kabátot lehetett volna ráakasztani. Nálam éppen az olcsó légszűrőmaszk volt, vagyis nem vettem levegőt. Sajna nem bírtam olyan gyorsan kikászálódni a Karmann kezdemény alól, mint ahogy kellett volna, így slukkoltam egyet a harapni való levegőből. Aztán még egyet, majd köhintettem, és olyan köhögési roham kapott el, hogyha nem két lépés választ el a kijárattól, bizony nem olvastok ma itt semmi frisset.

Addig is ameddig nem végzek, a nép szabad, legalábbis a 74'-es Népszabadság szerint, amit sajnálkozva, de felragasztottam a szellőzőrácsra, mivel az már belülről színre van fújva.
Ha fel lehet állítani utálatossági sorrendet a Karmann javításnál, a fülbe hegesztés után ez jön. Olyan lehetetlen formája van ennek a résznek, hogy ihaj.

- Így is hajlik, sej, de úgyis hajlik, angyalom ragyogóm. - énekeltem, és elgondolkodtam, mit tegyek vele. Már többször próbálkoztam egy darabból legyártani, de amikor egy ívet ellenkezőre kell áthajtani, az nem egyszerű. Szerszámom meg ehhez sincs, úgyhogy daraboltam.
Még egy nagyon fontos dologra szeretném felhívni a kép kapcsán a figyelmet: A küllőre szereljünk fényvisszaverő prizmát, mert az nagyon fontos, hiszen csak akkor tudunk teljes nyugalommal feküdni a fekete fólia alatt, ha mindent megtettünk a gázolás elkerülése végett.
Majdnem elfelejtkeztem a meglepetésfaktorról, amit lámpának hívnak. Ezt a dolgot soha ne felejtsük el bepróbálni még festés előtt, gittelés közben, mert csúnya viccek születhetnek.
Egy ív erre.

Ív amarra.

Formatervezési remekmű, szinte már élő organizmus, felém meg szadizmus. de hát ez itten a lakatos mennyország, ilyet alkotni, és meghalni...

Eredeti bejegyzés: 2012. május 18. 17:24

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fogható. Az

Rozsda marja 2.

Na, másszunk ki a sötétből! Egyszerű lemez rozsdátlanítás: Erre még akkor is szükségünk lehet, ha homokszórattunk. Sokszor maradnak apró, tűhegynyi rozsdafészkek a szórt felületen, vagy éppen nem lett rögtön lealapozva a fém, és a harmat ráharapott. Sima ügy gondolhatnánk. Rozsdamaróval bepacsmagoljuk, oszt jól van. Na, ja. Aztán meg szembesülünk az egyenetlen felületű, ragacsos anyagmaradvánnyal, amin még a festék sem áll meg. Alapszabály, hogy egyenletes, vékony rétegben használjuk a savat. Legjobb, ha a felesleget ronggyal finoman letöröljük. Ha kell, többször kezeljük le a felületet, és a rétegek közt drótkefézzük le a kifehéredett anyagot, ha véletlenül megszáradna. Én csak akkor vagyok teljesen nyugodt, ha szép szürke fémet látok, ami olyan, mint újkorában, és ezt nem lehetetlen akkor sem elérni, ha sűrű, őzbarna oxid fedi a lemezt. Ilyenkor átmenetileg lehet vastagabban használni a rozsdamarót, ne hagyjuk megszáradni, és ecsettel, műanyagkefével - vagy durvább esetben - drótkefé

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.