Ugrás a fő tartalomra

TE MEG HOL VOLTÁL EDDIG?

Miközben ezeket a valamiket lakatolom, folyton egy olyan autón jár az eszem, amit magamnak és úgy építek, ahogy nekem tetszik. Sajnálattal közlöm az eredetiségmániásokkal, hogy az nem is lenne teljesen olyan mint amit annak idején átvettek a szalonban, hanem megfűszerezném egy-két nyalánksággal, persze csak ízlésesen. Viszont azt is tudom, hogy erre egy jó darabig nem lesz lehetőségem, így még szomorúbb a sorsom, de hagyjuk a nyavalygást másra.


Mint a képen is látszik, remekül halad a munka, már azt is tudom, hogy hol lehetett a motortér annak idején, így már csak napok, meg egy tábla lemez kérdése, és már ki is alakulhat az eredeti állapothoz hasonlatos megjelenés.

Bejött az illető, aki megvette, le homokszóratta, hazahozta, lefestette, majd egy évig kerülgette a vasat.

- Hozhatom a benzint? - humorizált.

Arra gondolt, hogy indíthatjuk-e már az autót, de nem talált meg a humorral, mert én már azon gondolkodtam, hogy leszámolok, és elmegyek a Bahamákra vízisít gyantázni.

- Hozzad! - válaszoltam. - Pont most akartam felgyújtani a műhelyt.

- Ez ennyire szét van rohadva? - kérdi, és én meg csak forgatom a szemem.

(Mit lehet erre mondani, amikor az előbb már leírtam, mennyi kapcsolata volt mostanáig a ronccsal.)

- Nem, barátom. A moly rágta meg tegnap este. Majd venni kell naftalint...


2013. november 8. 20:26

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.