Ugrás a fő tartalomra

A NASA IS EZT HASZNÁLJA

Van ez a szuper jó kis 67'-es,Volkswagen Karmann Ghia Cabrio 1500 Rapid Turbo Interceptor Metal Túrórudi. (Írhatnék még ökörségeket, de csak a számig kell figyelembe venni, az is sok) Mint már leírtam, tényleg nagyon jó állapotban maradt meg az utókor számára a karosszéria. Nem hinném, hogy más Karmann ilyen jól nézne ki, de szerencsére ennek csak egy tehervonat ment neki, és csak 1 kilométert tolta maga előtt. (Lehet nem így volt, de adjuk meg a tiszteletet, ami szar, az szar!) Ez után remek mester vette kezelésbe, és munkát, méretet, formát nem kímélve egy újabb dimenzióba emelte ezt az autót. Mindez még el is rohadt, és csak ekkor jöttem én a szerény 45-ös lábamon csoszogva a képbe.

A betonon mászva vágtam szét, hogy újra összerakjam, de szerencsére már nem csak őskori szerszámok álltak rendelkezésemre. A plazmavágó igazi kincs, de ezzel még nem teljes a lista.

Van kérem szépen valódi bio termék is. Víz, és légbázisú ez az eszköz, mely egy visszaforgatott vasdarabon helyezkedik el. Elegáns, de mégsem bántó színének köszönhetően rögtön szembeötlik, de a végén elhelyezett lézernek köszönhetően a birodalmiakkal is felvehetjük a harcot, legfeljebb rajtavesztünk.

(Mellékesen megjegyezném, hogy a vízszintben elhelyezett alvázról indítva, a mérőeszköznél már másfél centiméternyi csavarodást regisztráltam.)

Aztán itt van még ez a 3D-és papírsablon, ami 100 hertzes, és a földi digitális adások vételére alkalmas, Mindig csak a Tv címkés készülék dobozából lett kimetszve.

A beépülő modulok is a legkorszerűbb, a Nasa által is használt, természetes napfénynél készültek.

A felső részek a kopoltyúk kivételével Jüan Csüan műhelyében készültek, majdnem jó méretben. Ez a minőség elég ahhoz, hogy 50 százalékos káromkodásmódba kapcsoljak, de az ordítás faktor eléréséhez kevés, mint veteményeskertben a kapáló Playmate.



2013. november 20. 20:03

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.