Ugrás a fő tartalomra

A piramis átka

Régészeti feltárásokat végeztem az adattároló piramisban. Ez a terület annyiban hasonlít a piramisjátékhoz, hogy itt is minden elveszik.

Na, de most, hihetetlen lelet került napvilágra. A réges-régi időkből való múltbéli emlék, abból a történelem előtti korból való, amikor még filmre filmeztem, és nem digitális pacsmag került kinyomtatásra, azaz mégis. Már feltűntek a kezdetleges mobil fényképezőgépek. Én is egy ilyen őskövülettel rendelkeztem, és nem féltem használni. A festményszerű képek mesterséges fénynél még rosszabbak voltak, de mégis megőrizték az emléket, amit most megosztok a nagyvilággal.


Mindenki első pillanatra láthatja, ez egy fémhulladék, méghozzá a rosszabbik fajtából, amiért alig adnak pár forintot az átvevők.

Ám ha közelebbről megnézzük... akkor sem jobb a helyzet. Kicsit foltoztam, de a szar, az szar.




Mi lesz ebből elvtársak?

E, dik má! - ahogy tanult faluvégiek mondanák.
Hát hol lesz a motor, ha ez meg itten be van falazva?

Mi ez a Quasimodo effektus?


Csak nézek ki a fejemből, a kérdések halmozódnak: Tesókáim! Valaki ellopta a közepét!

Hát, hogy lesz ez a mi ez? Ki fog ebben ülni? Batman?

Akkor oda kell varrni az orrát rendesen!

Na,  most már aztán ne szórakozzunk! Ütköző is van rajta, meg ágyúcső középen?





Most akkor tényleg! Ez mi?

Vasvakond?





És itt elfogyott a feltárnivaló.



Soha nem fog kiderülni, milyen alakban, színben éli a világát ez a szerkezet. Bár tudom, hogy egy Karmann Ghia után fut, de akinek a megrendelésére készítettem, elkészülte után nem küldte el a megígért képeket, így csak reménykedhetek, hogy valaki találkozik, találkozott már vele valahol külföldön.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.