Ugrás a fő tartalomra

Hogyan öltözködj nyaktöréshez

Mint annyi minden máshoz, a divathoz is értek, így következzenek a remek ötleteim.

Kezdjük a kerékpárral, aminek a kinézete szintén nem mindegy. Ma már nem divat az egyszerű fekete, mint nagyapáink korában, de szerencsére a nagyáruházakban igen remekbe szabott, szabadon színezett darabok közt válogathatunk. A minőségük egyenesen kiváló, ezzel nem is kell többet foglalkozni, máris átmehetünk a következő polcokhoz, ahol szintén minőségi kerékpáros öltözékek garmadája vár bennünket. Igaz, hogy nemrég még italos flakonok voltak, de ma már ezt senki nem mondaná meg. Pontosan úgy néznek ki, mint a menő csapatok menő mezei. Kell még cuki kis kesztyű is. Nem baj, ha eséskor nem véd tökéletesen, nem ez a lényeg. Ezzel el is készült a vásárlás, másra nem lesz szükségünk.

Mielőtt a drótszamár nyergébe pattannánk, gondosan készítsük el a sminkünket. Erre több ok miatt van szükség.

1: Amennyiben valami ökörséget csinálnánk közlekedés közben, sokkal hatásosabb rebegtetni a kifestett szempilláinkat a rendőrre, vagy az őrjöngő autósra.

2: Az öltöztetőnek sokkal kevesebb gondja lesz a nyitott koporsós temetésnél, csak arra ügyeljünk, hogy esésnél az arcunkat tartsuk távol az aszfalttól.

Még szintén indulás előtt készítsük be a zenelejátszóba a kedvenc slágereinket, így tekerés közben tiszta Flashdance életérzésünk lesz. Lehetőleg használjunk a hajunktól eltérő színű fülest. Feketék sárgát, szőkék feketét, őszek... azok menjenek gyalog. A rikító füldugó azért kell, hogy az autós rögtön lássa, hogy hiába ordít, úgysem halljuk, sem őt, sem az autóját, hiába is dudál, pont olyan menő zenénk van, amiben szirénáznak, a géphangok meg pont olyanok, mint a kürt.

Az iratainknak keressünk valami vízhatlan helyet. Igaz, hogy a plasztik már nem ázik el, de a helyszínelőknek könnyebb dolguk lesz, mert legalább a vért nem kell letörölgetniük.

Kukás mellényt eszünkbe se jusson felvenni, az nem kell, csak éjszaka, meg ködben, olyankor meg úgyis csak a csórók tekernek.

A bukósisak is csak felesleges rossz. Összenyomja a frizurát, és meleg van benne. Ha bevernénk a kobakunkat semmi gond, a korszerű orvostudománynak köszönhetően egy pár év, és máris újra szobatiszták leszünk.

Egyéb kiegészítő felszerelésekre nincs szükségünk, minden csak súly, ami visszahúz bennünket a világcsúcs kapujából. Ha valami balonkabátos fickó visszapillantót kínálna eladásra, vessünk rá megvető pillantást, meg egy féltéglát. Az ma már nem divat, elmúltak a nyolcvanas évek, ma már csak előre tekintünk, az autókon meg azért van fék, meg kormány, hogy használják.

Nyugodtan haladjunk az út közepén, nem kell foglalkozni a hátunk mögött jövőkkel, örüljenek, hogy a formás hátsónkat ingyen leshetik.

A végére hagytam a modern technika legújabb vívmányát, ami igen hasznos minden hobbi versenyzőnek. Készíttessünk 3D-és fotót a fejünkről, és ezt hagyjuk otthonunkban, jól fellelhető helyen, pontosan a végrendeletünk mellett. Erről sokkal jobban összetudják rakni az arcunkat, ha véletlenül egy teherautó kereke alá kerülne.

Remélem tanácsaimmal tudtam segíteni a remek testedzési forma élvezhetőbbé tételében.

Jó egészséget!

Eredeti bejegyzés: 2013. június 28. 21:15 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fogható. Az

Rozsda marja 2.

Na, másszunk ki a sötétből! Egyszerű lemez rozsdátlanítás: Erre még akkor is szükségünk lehet, ha homokszórattunk. Sokszor maradnak apró, tűhegynyi rozsdafészkek a szórt felületen, vagy éppen nem lett rögtön lealapozva a fém, és a harmat ráharapott. Sima ügy gondolhatnánk. Rozsdamaróval bepacsmagoljuk, oszt jól van. Na, ja. Aztán meg szembesülünk az egyenetlen felületű, ragacsos anyagmaradvánnyal, amin még a festék sem áll meg. Alapszabály, hogy egyenletes, vékony rétegben használjuk a savat. Legjobb, ha a felesleget ronggyal finoman letöröljük. Ha kell, többször kezeljük le a felületet, és a rétegek közt drótkefézzük le a kifehéredett anyagot, ha véletlenül megszáradna. Én csak akkor vagyok teljesen nyugodt, ha szép szürke fémet látok, ami olyan, mint újkorában, és ezt nem lehetetlen akkor sem elérni, ha sűrű, őzbarna oxid fedi a lemezt. Ilyenkor átmenetileg lehet vastagabban használni a rozsdamarót, ne hagyjuk megszáradni, és ecsettel, műanyagkefével - vagy durvább esetben - drótkefé

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.