Ugrás a fő tartalomra

Ezt most jól megcsináltad

A filmvígjátékok klasszikus alakja a kétbalkezes, lehetőleg alkoholista szaki, kinek csetlésén, botlásán jót lehet kacarászni. Ott van például az a francia film, amiben a doki a törött lábat rosszul illesztette össze, ezért az rövid lett. A hibát korrigálandó, kivágott a másik, egészséges lábból egy darabot. Itt már lehet kuncogni, de a nevetés akkor következik, amikor kiderül, hogy most meg az újonnan műtött lett rövidebb. Az igazi hahota a végén robban ki, amikor a sokadik műtét után - amiből egyik sem sikerül - végre egyforma lesz a két láb, de a boka közvetlen a térdkalács alatt van.

Tehát addig mocsokul jól szórakozunk, míg nem kerülünk közelebbi kapcsolatba az ilyen kontárokkal. Én sem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek, amikor megláttam ezt a dolgot:


Ez egy csomagtérfedél-zsanér egy elegáns metszéssel.

Itt már kivan javítva a padlólemez, ami miatt ez a szörnyűség bekövetkezett. Ugyanis az ajtóoszlop betolult az utastérbe, felgyűrve a csomagtér alját, amire rögzítve van a zsanért tartó U profil. Miután az elem kimozdult a helyéről, egyértelmű volt, hogy az elemelkedett zsanért kell összébb vágni, nem az aljt kiegyengetni, és az ajtóoszlopot méretre rakni. Nem is értem, hogyan záródtak az ajtók, mivel a "kész" autót nem láttam. De ha már az ember fejéhez fegyvert tartanak, hogy egy óra alatt készen kell lenni, akkor is az U vasat vágom el, hiszen ebben a formában a tetőrészen, vagyis a szélvédő alján is volt egy domborulat. Szóval, teljesen hihetetlen, értelmetlen a látvány, és mégis megtörtént.

És ez még nem minden:


Ilyen csavar rögzíti az U profil függőleges nútjára a zsanért. Jól látszik, hogy van rajta egy vastagabb átmérőjű rész, amin forog az alkatrész. A fogó előtt heverő vastag alátét megy oda, így marad hézag a meghúzott csavarnál is. Két dolgot szoktak hibázni még ennél az egyszerű dolognál is: Az alátétet a másik oldalra teszik, így amikor meghúzzák a rögzítést, blokkolják a forgó mechanikát, vagy egy más méretű alátétet tesznek, de a végeredmény ugyanaz lesz. Természetesen megtalálták a megoldást erre a problémára is: Vissza kell lazítani a csavart, csak az a baj, hogy akkor meg leesik az anya. Szerencsére erre is van megoldás: szét kell verni az apacsavar végét. Tetszik látni mennyire talpraesett szakemberek vannak? Nekem meg szerencsére volt plazmavágóm, amivel kitudtam vágni a lehetetlen helyen levő csavart.


Eredeti bejegyzés: 2013. április 15. 20:16 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.