Ugrás a fő tartalomra

Az utolsó muhi kán

Egy pár percig itt ültem a billentyűzet előtt, mert nem tudtam milyen címet adjak a mai bejegyzésnek. Nem tért vissza Vaszilij Afganisztánból, ezért nem lehetett az a cím, hogy "Vaszilij visszatért Afganisztánból". Az általam bojkottált, félrevezető címeiről elhíresült Life.hu példáját követve lehetett volna mondjuk az, hogy "Elhalálozott az ismert, német karakterszínész", vagy "Amputálták a teste nagy részét, mégis túlélte a műtétet Uma Thurman partnere". (Kill Bill 2)

Mindez egyről szólna, az általam unalomig emlegetett Volkswagen Karmann Ghiáról, amit szétvágtam - mert kellett - majd újra gyártottam.

Ez csak egy kis szelet a tortából, de ez is elég, mert igencsak romlott.

Két nap alatt ennyire jutottam, pedig nem cifráztam nagyon.

Valamit megsúgok: - Ez nem az az orr, amelyiknek lenni kellene. Az a homokszórónál vendégeskedik már kettő hónapja, ugyanis szegény homokolót még az ág is húzza. Hol beteg, hol hideg van, esik az eső, vagy kilencet fialt a bengáli hörcsöge, ráadásul abból a kilencből kettő farfekvéssel jött világra, egy meg nyitott napernyőt tartott a mancsában. Ájaj! Nehéz dolgok ezek... Nekünk meg muszáj menni, mint parasztgyereknek pénzért locsolkodni.

Szerencsére volt a polcon egy 65-ös orr, ami hihetetlen módon pont azon az oldalon volt összetörve, mint a far. Ha jól megnézzük a képet, lehet látni a begányolt... bocs, már a gányolást kivágva újraillesztett első oszlopot, ami okozott egy kis fejtörést, de ez semmi volt a hátsó sárvédőhöz képest. Az ugyanis a B oszlop aljától hátra volt tolva, de úgy, hogy a sárvédő közepe felpúposodott. Az szintén két napos meló volt, mire futott minden. Szóval, csak ilyesmik történnek felénk, ezért nem jelentkeztem, hiszen mit írhatnék: - Emberek! Olyan lemezt kalapáltam!

Másnap: - Emberek! Akkora lyukat vágtam!

Az elmúlt napokban az volt a legérdekesebb, ahogy beértem a hóban, meg a jégen melóba, de az tuti király volt. Úgy csapattam a kanyarban, mint az ismert fin jégmenő: Kaki Innenkiment. Persze csak a fanatikus rajongók közt cseng ismerősen a név, de azok szél ellenében is felismerik.

Eredeti bejegyzés: 2013. április 02. 16:43

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.