Az igényesség látszatát kelti, vagy csak jobban néz ki a váltó, és a kézifékkar környéke, ha leváltjuk a gumi takarókat, valódi műbőr borításra? Vagy mindkettő? Vagy egyik sem? Jobb az eredeti gumicsizma dizájn?
- Tiltakozom Tisztelt Bíróság, a szügyész hangulatot kelt a gumicsizmázással!
- Rendben, visszavonom. Tehát az eredeti, realista iparművészeti remekművet ki cserélné le erre?
Nem mondom, hogy egy valódi autó kárpitos nem somolyog a látottakon, de nekem erre futotta.
Bevetettem azt a hihetetlen szakmai rutint, amit két éve szereztem, amikor először, (és azóta sem) készítettem ilyesmit. Az alumínium kerettel nem volt különösebb gondom, leginkább az volt benne a rossz, hogy nem volt hozzá anyag. Elvitték a Dzsamandák, egy villanymotorral, meg pár méter rézkábellel egyetemben.
A kézifékkart még át kellene színezni, mert így nem alkot egységet.
Kilóg a fekete a csoportból, mint Tamás bátya a Ku Klux Klan gyűlésről.
A műbőr varrás nem egyszerű dolog, főleg, ha ilyen kiválóan erős minőséget képvisel, vagyis rugalmas mint a gumi, vastag, és letapad a varrógép talpa alá. Mert nekem nincs lépegetős varrógépem, nincs teflon talpam, sem egyéb ilyetén alkalmatosságom. A gép kuplungjáról tettem már említést, de aki lemaradt róla, annak elárulom, olyan mint a hasmarsos ember. Nyöszörög, nyöszörög, aztán meg kirobban belőle megállíthatatlanul, vagyis irgalmatlanul gyorsan megindul a varrás. Jobban mondva, indulna, ha nem a tapadós műanyag felület lenne alatta. Így csak egy nagy gubanc lesz belőle, ezért nagyjából, kézzel hajtottam végig az egészet. Ahol nem, ott van a gubanc. A kézi rendszerben egy hiba van, nem lehet egyszerre két kézzel igazítani az anyagot, mert egy a meghajtó. Ezért varrtam egy oldalra a... a izét... Nem tudom minek hívják belül az összevarrt részt. Na azt kellett volna kétfelé, és akkor a végeken talán szebben visszabírtam volna szegni. Hát, majd legközelebb. Addig gyakorolok foggal, hátha rábírok harapni az anyagra... vagy a gép hajtókerekére.
Eredeti bejegyzés: 2012. június 26. 17:53
- Tiltakozom Tisztelt Bíróság, a szügyész hangulatot kelt a gumicsizmázással!
- Rendben, visszavonom. Tehát az eredeti, realista iparművészeti remekművet ki cserélné le erre?
Nem mondom, hogy egy valódi autó kárpitos nem somolyog a látottakon, de nekem erre futotta.
Bevetettem azt a hihetetlen szakmai rutint, amit két éve szereztem, amikor először, (és azóta sem) készítettem ilyesmit. Az alumínium kerettel nem volt különösebb gondom, leginkább az volt benne a rossz, hogy nem volt hozzá anyag. Elvitték a Dzsamandák, egy villanymotorral, meg pár méter rézkábellel egyetemben.
A kézifékkart még át kellene színezni, mert így nem alkot egységet.
Kilóg a fekete a csoportból, mint Tamás bátya a Ku Klux Klan gyűlésről.
A műbőr varrás nem egyszerű dolog, főleg, ha ilyen kiválóan erős minőséget képvisel, vagyis rugalmas mint a gumi, vastag, és letapad a varrógép talpa alá. Mert nekem nincs lépegetős varrógépem, nincs teflon talpam, sem egyéb ilyetén alkalmatosságom. A gép kuplungjáról tettem már említést, de aki lemaradt róla, annak elárulom, olyan mint a hasmarsos ember. Nyöszörög, nyöszörög, aztán meg kirobban belőle megállíthatatlanul, vagyis irgalmatlanul gyorsan megindul a varrás. Jobban mondva, indulna, ha nem a tapadós műanyag felület lenne alatta. Így csak egy nagy gubanc lesz belőle, ezért nagyjából, kézzel hajtottam végig az egészet. Ahol nem, ott van a gubanc. A kézi rendszerben egy hiba van, nem lehet egyszerre két kézzel igazítani az anyagot, mert egy a meghajtó. Ezért varrtam egy oldalra a... a izét... Nem tudom minek hívják belül az összevarrt részt. Na azt kellett volna kétfelé, és akkor a végeken talán szebben visszabírtam volna szegni. Hát, majd legközelebb. Addig gyakorolok foggal, hátha rábírok harapni az anyagra... vagy a gép hajtókerekére.
Eredeti bejegyzés: 2012. június 26. 17:53
Megjegyzések
Megjegyzés küldése