Ugrás a fő tartalomra

Van bőr a képemen

Az igényesség látszatát kelti, vagy csak jobban néz ki a váltó, és a kézifékkar környéke, ha leváltjuk a gumi takarókat, valódi műbőr borításra? Vagy mindkettő? Vagy egyik sem? Jobb az eredeti gumicsizma dizájn?

- Tiltakozom Tisztelt Bíróság, a szügyész hangulatot kelt a gumicsizmázással!

- Rendben, visszavonom. Tehát az eredeti, realista iparművészeti remekművet ki cserélné le erre?

Nem mondom, hogy egy valódi autó kárpitos nem somolyog a látottakon, de nekem erre futotta.


Bevetettem azt a hihetetlen szakmai rutint, amit két éve szereztem, amikor először, (és azóta sem) készítettem ilyesmit. Az alumínium kerettel nem volt különösebb gondom, leginkább az volt benne a rossz, hogy nem volt hozzá anyag. Elvitték a Dzsamandák, egy villanymotorral, meg pár méter rézkábellel egyetemben.

A kézifékkart még át kellene színezni, mert így nem alkot egységet.
Kilóg a fekete a csoportból, mint Tamás bátya a Ku Klux Klan gyűlésről.

A műbőr varrás nem egyszerű dolog, főleg, ha ilyen kiválóan erős minőséget képvisel, vagyis rugalmas mint a gumi, vastag, és letapad a varrógép talpa alá. Mert nekem nincs lépegetős varrógépem, nincs teflon talpam, sem egyéb ilyetén alkalmatosságom. A gép kuplungjáról tettem már említést, de aki lemaradt róla, annak elárulom, olyan mint a hasmarsos ember. Nyöszörög, nyöszörög, aztán meg kirobban belőle megállíthatatlanul, vagyis irgalmatlanul gyorsan megindul a varrás. Jobban mondva, indulna, ha nem a tapadós műanyag felület lenne alatta. Így csak egy nagy gubanc lesz belőle, ezért nagyjából, kézzel hajtottam végig az egészet. Ahol nem, ott van a gubanc. A kézi rendszerben egy hiba van, nem lehet egyszerre két kézzel igazítani az anyagot, mert egy a meghajtó. Ezért varrtam egy oldalra a... a izét... Nem tudom minek hívják belül az összevarrt részt. Na azt kellett volna kétfelé, és akkor a végeken talán szebben visszabírtam volna szegni. Hát, majd legközelebb. Addig gyakorolok foggal, hátha rábírok harapni az anyagra... vagy a gép hajtókerekére.

Eredeti bejegyzés: 2012. június 26. 17:53

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.