Ugrás a fő tartalomra

Szűken vagyunk Gizi

Erre a szorulásra nincsen gyógyszer. El lett szúrva az Unitas Tatra.

Tudom, hogy megrendítő látvány a báli cipőm, de nem a szépsége számít. A vasbetét életmentő lehet, ha véletlenül ráesik egy arrogáns bunkó.

Viszont nem a bakancs miatt került fel a kép a posztba. Aki még nem értelmezte a látottakat annak elárulom, egy pedálteret lát, és nem máshol, mint egy autóban. Számoljunk csak! Van két láb, aminek helye van. Egy láb alá általában egy pedál egészséges, mert bár láttunk már olyat, hogy a rali versenyző taposta a féket meg a gázt egyszerre, de egy mezei amatőr az árokba varázsolná magát hasonló esetben. Természetesen az alap három pedálos felállásról beszélek most is. A jobbik lábam felett lógó vasdarab lenne a gáz, ami elég gáz. Csak lábfej élével lehet nyomni bármit is,  így valós az ok a kérdésre, hogy mi a fenét gondolt a mester aki megalkotta a kasznit.

Az egész úgy történt, hogy a múzeumban állt egy mintadarab, amit egy megszállott rajongó leméretezett, hogy a saját elporladt járgányát újjá alkothassa. El is készült az ő autója, de már azon is Huodininak kellett lenni a pedálnyomkodáshoz. Ez a mostani gépjármű a másolat másolata lett. Nem tudni hol történt a még nagyobb baklövés. Talán a bal kormányos jobb kormányossá konvertálásakor tévesztették el az osztókör tömegegyensúlyát balanszba tevő mucilikációs dimenzinátor szekvencionális gyök refluticióját. Csak így történhetett, mást nem tudok elképzelni.

Mindenesetre, valahogy jó lenne gázt adni, mert anélkül ez a csotrogány még nem megy. A gázpedált lehet csak eltenni, de csakis egymás alá-felé. Ezért arra gondoltam, teszünk egy zsámolyt a bokánk alá, így ha hátra húzzuk a magaslatra a lábunk akkor gáz, ha előre, lentebb tesszük akkor fék... vagy fordítva. Ha egy kicsit gyakorlunk vele, még az is lehet, hogy túléljük a száguldást, ami hátszéllel, lejtőn lefelé, akár a hajmeresztő 70 kilométeres sebességet is elérheti. Aki ezen röhög, az nem ment még neki ötvennel kőfalnak. Én már próbáltam, igaz nem saját akaratomból, hanem vittek.


Eredeti bejegyzés: 2012. augusztus 06. 22:04

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.