Ugrás a fő tartalomra

Suttogó pocok akció

Annyira titkos az a projekt amin dolgozom, hogy én sem tudom mi lesz belőle. Egy beépített összekötő ember, dobozokat hordott be az alváz köré. Azt mondta, ő tud mindent, ne törődjek semmivel, egyek zsömlét kiflivel. Mivel ez volt a jelszó, nem firtattam tovább, miként lesz a sok szemétből Mercedes. Aztán a mai napon, 8 óra 42 perckor - kicsit késve - hozzáláttam a harci gépjármű megépítéséhez.

Azért késtem egy kicsit, mert a barátom ellenséges tűzbe keveredett és egy srapneltől megvakult, de aztán kiderült, hogy csak a világítás ment el az autóján. Kérte, hogy nézzem már  meg mi történhetett a fényváltó karral. Amikor kibontotta az egységet, lelombozva jelentette, hogy sajnos menthetetlen, mert össze van csőszegecselve. Mivel a csőszegecs csak az ellenség megtévesztésére van, szétfúrtam, és felderítettem a szabotázs miben létét. A csúszkáló érintkező álcázta magát,  vagyis beleolvadt a terepműanyagba, így nem tudta megvalósítani az összeköttetést. Valami kontakt hibától melegedhetett fel, vagy lángszóró által vesztette el a harcot, de ez kevésbé valószínű.

Kimozdítottam a műmocsárból, amibe ragadt, majd újra kentem a dolgokat villanyos zsírral, bár egyesek szerint a Vazelin is jó hozzá. Ezek után csavarokra cseréltem a szegecseket, mert sosem lehet tudni... Ez már a harmadik bontott kapcsolószerkezet, mindegyiknek volt valami baja.

Ezek után túrtam bele a dobozokba és megállapítottam, hogy fogalmam sincs miként gondolták azt, hogy ebből a halmazból autót lehet építeni. Az alvázat össze kellene szerelni, mert ha fent van a kaszni akkor már jóval nehezebb az eset. Jóformán nincs meg semmi lényeges. Olyan apróságok hiányoznak, mint kardántengely, difi, vagy egyáltalán a hátsó futómű. Viszont van vagy húsz darab dísztárcsa. Vajon hány tárcsából lehet pótolni az első futómű hiányzó darabjait? Szerencsére egész nap esett az eső, így legalább sárból gyúrhatok hátsó tengelyeket, meg fából is faraghatnék valamit, de van rengeteg újságpapír is. Csákót már első osztályút tudok hajtogatni, hátha menne a Merci is.

Eredeti bejegyzés: 2012. október 16. 19:13

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.