Ugrás a fő tartalomra

Rendesen berezeltem

Jelentem, a helyzet fokozódik. Meg kell hogy állapítsam, a tényállás fennforgásának tényét. Be rezeltünk, de ez az autónak jót tett, mert kértek rá fékcsöveket rézből. Van aki azt mondja, réz fékcsőnek keresnivalója autón nincs, de ez bennünket nem zavar. Egy rezes autóban sem forrt még fel álltában a fékfolyadék, nem fluoreszkált sötétben, sőt, a Geiger-Müller számlálóm sem jelzett káros sugárzást.

Igyekeztem elegáns vonalban vinni a csöveket, mert a cikk-cakkos vezetés a halálom, mint Viktornak a kövér katona. Kerülgettem a kenés alkatrészeit, ennyi volt ami irányt adott, mert az eredeti szerelésről fogalmam sem volt (van).

Eléggé optimista a tulaj, mert munkahenger a fékhez egy sincs, de csövezés az már van.

Itt nem sok buktató jelentkezett. Csak a hátsó tengely fékcsőtartói tartoztak másik évjárathoz, de rögtön átláttam a félrevezetés jelenlétét.

Az egyik típus alvázának az oldalára van szerelve a hátsó elosztó, és a gumi csövek hátrafelé állnak, ennél meg nem, ezért kellett kis lemezkéket készíteni a lengéscsillapító csavarjaira. Ez a képen szerencsétlen szögben áll, így nem látható teljes egészében, de nem gondolnám, hogy emiatt bárki is autóba vágja magát, hogy valóságban megszemlélje.



Eredeti bejegyzés: 2012. október 25. 18:23

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.