Egy nagy különbség van a régészet és a mi szakmánk között, az, hogy én még soha, semmi érdekes dolgot nem találtam feltárás közben. Aprópénz, apró szerszám valahova be esve, haszontalan cetlik, cigaretta csikk, ennyi. Se egy aranynyaklánc, se egy briliáns. Ezek után most sem számítottam másra, de, de most sem írhatom, hogy mégis leltem valamit.
Akkor nézzük, mi az ami előkerült:
Így nézett ki a dolog, miután megszabadultam az elejétől.
Ez itt a hátsó kerék mögötti, igényesen kialakított javítás, ami szintén bontásra került.
Előtte sem szebb a fércmű, nyilván ez is megy.
Sajnos a képek nem tudják visszaadni a dimenziós mélységeket, de elárulom, a lemezek centiméternyi lépcsőkkel kerültek összeépítésre.
A gitt alól kikukucskál a felszegecselt lemez, mely a rohadást hidalta át.
Durva, másfél centi gitt párkány lóg a sárvédő tetejéről. A dob alsó része megszűnt létezni.
Ez a bal első belső. Több centiméternyit jött hátra. Ímmel, meg egy kis ámmal javították.
A benzintank helyének hosszmerevítője behajolva, alóla kandikál a befordult másik merevítés.
Itt azt kellene látni, hogy a hosszmerevítő becsatlakozása feltolódott.
Tovább haladva, jól látható a kormányoszlop rögzítési helyének a síktól való torzulása. Legalább is én látom. :)
Na, ezt én sem látom egyértelműen, de szerencsére tudom mit akartam a képpel. Arra szerettem volna rávilágítani, hogy bár az autó bal elejével ütközött, mégis összerogyott a lengéscsillapító mögött látható (?) jobb oldali doblemez merevítő is.
Szóval, ezekkel a sokak számára értelmezhetetlen képekkel akartam felhívni a figyelmét mindenkinek arra, hogy a felszín csalóka, hiszen emlékezzünk vissza, ezt a Karmannt úgy hozták, hogy ehhez alig kell hozzányúlni, és tessék, itt van még a rohadásnál is keményebb játék.
De akinek hiányzik a rozsda:
annak ajánlanám figyelmébe ezt a remek kerékdob, küszöb együttest. "Kikiáltási ára", egy vajling szar.
Most még nem tudom mi lesz belőle, vagy vödör, vagy lavór. Viszont itt látható az összecsuklott jobb oldali merevítés.
Na, kész van, lehet visszavinni. 😎
Remélem, elég viszonyítási alappal szolgáltam ahhoz, hogy majd ha csilli-villi csodaként körbeállják a parkolóban, tudják, hogy nem úgy találták valahol lezsírozva.
Ezen lelkesítő munkafolyamat után jött a kollégám, hogy nem-e akarok művelődni, mert jön a Hobó.
- Hát... - mondom. - Rám férne, mert itt a műhely magányában tiszta tuskó leszek már. Az oldalam már így is tiszta moha, a múltkor meg egy cincért alig bírtam elrugdosni, mert minden áron a kérgem alá akart petézni.
Hobót amúgy is bírtam, harminc évvel ezelőtt az első saját lemezem az ő első lemezük is volt, így tehát van bennünk közös, ha nem is sok.
Ő szemüveget is csak vezetéshez, olvasáshoz hord, meg talán nem is annyira ősz, mint én.
Eredeti bejegyzés: 2013. január 31. 21:09
Akkor nézzük, mi az ami előkerült:
Így nézett ki a dolog, miután megszabadultam az elejétől.
Ez itt a hátsó kerék mögötti, igényesen kialakított javítás, ami szintén bontásra került.
Előtte sem szebb a fércmű, nyilván ez is megy.
Sajnos a képek nem tudják visszaadni a dimenziós mélységeket, de elárulom, a lemezek centiméternyi lépcsőkkel kerültek összeépítésre.
A gitt alól kikukucskál a felszegecselt lemez, mely a rohadást hidalta át.
Durva, másfél centi gitt párkány lóg a sárvédő tetejéről. A dob alsó része megszűnt létezni.
Ez a bal első belső. Több centiméternyit jött hátra. Ímmel, meg egy kis ámmal javították.
A benzintank helyének hosszmerevítője behajolva, alóla kandikál a befordult másik merevítés.
Itt azt kellene látni, hogy a hosszmerevítő becsatlakozása feltolódott.
Tovább haladva, jól látható a kormányoszlop rögzítési helyének a síktól való torzulása. Legalább is én látom. :)
Na, ezt én sem látom egyértelműen, de szerencsére tudom mit akartam a képpel. Arra szerettem volna rávilágítani, hogy bár az autó bal elejével ütközött, mégis összerogyott a lengéscsillapító mögött látható (?) jobb oldali doblemez merevítő is.
Szóval, ezekkel a sokak számára értelmezhetetlen képekkel akartam felhívni a figyelmét mindenkinek arra, hogy a felszín csalóka, hiszen emlékezzünk vissza, ezt a Karmannt úgy hozták, hogy ehhez alig kell hozzányúlni, és tessék, itt van még a rohadásnál is keményebb játék.
De akinek hiányzik a rozsda:
annak ajánlanám figyelmébe ezt a remek kerékdob, küszöb együttest. "Kikiáltási ára", egy vajling szar.
Most még nem tudom mi lesz belőle, vagy vödör, vagy lavór. Viszont itt látható az összecsuklott jobb oldali merevítés.
Na, kész van, lehet visszavinni. 😎
Remélem, elég viszonyítási alappal szolgáltam ahhoz, hogy majd ha csilli-villi csodaként körbeállják a parkolóban, tudják, hogy nem úgy találták valahol lezsírozva.
Ezen lelkesítő munkafolyamat után jött a kollégám, hogy nem-e akarok művelődni, mert jön a Hobó.
- Hát... - mondom. - Rám férne, mert itt a műhely magányában tiszta tuskó leszek már. Az oldalam már így is tiszta moha, a múltkor meg egy cincért alig bírtam elrugdosni, mert minden áron a kérgem alá akart petézni.
Hobót amúgy is bírtam, harminc évvel ezelőtt az első saját lemezem az ő első lemezük is volt, így tehát van bennünk közös, ha nem is sok.
![]() |
Hobo az igazi, én nem annyira |
Eredeti bejegyzés: 2013. január 31. 21:09
Imádom
VálaszTörlés