Nem is gondolná az ember, de egy kecske meg pláne nem, hogy az autó újjáépítésnek milyen szerteágazó hajtványai vannak. Elkezdek valamit csinálni, és ebből a valamiből lesz sok kis valamicske. Nem vagyunk mi híres autókereskedős műsor, ahol úgy promótálják a krómtisztító pasztát, mint a legkülönlegesebb varázsszert, és még jó közeliket is mutogatnak az autó műszereiről, amiknek lehet, hogy már fényesek a keretei, de az üveg mögötti kosztól alig látszik a mutató.
A múltkor már "adtam egy órát". Mostanra már nagyjából beállt, talán vége is lesz a próbajáratásnak. Többszöri átmosás olajozás után pontosodik az idő, nemsokára szolgálatba állhat... akarom mondani mehet, mert azért már mégse álljon az óra.
Ezek után sorra került a kilométer mutató egység is. Természetesen ezt is szétpattintottam. Finoman törölgettem a számlapot: - Jé, de sárga ez a mutató, az órán nem ilyen! - tapintottam meg, és az egyszerű mozdulattól három darabra robbant. Na, ezért volt sárga, valami rossz anyagból fröccsöntötték. Szerencsére volt még egy ilyen mutató, de ha nem lett volna, akkor reszelek.
És akkor jött a sok nulla.
A képen persze vonal, meg 2, meg 3, meg egy kis 4, de ha nagyon megnézzük még az öt is látható, de a nullák azok nem, mert ők már a helyükön vannak az ablak alatt. Miután ezt ennyire érdekesen kitárgyaltam, megemlékeznék az első felújításaimról, amikor a rutinos öreg rókák mondták, hogy fúrógéppel kell visszaforgatni az órát. Na, addig kétszer fial a tyúk mire az visszaforgatja. Én már akkor is türelmetlen voltam, és ez azóta sem változott. Inkább kiakasztom a fogaskeréktengelyt. A vége csak egy kicsit van szétnyomva, a tűreszelő egy perc alatt simává teszi, és máris kilehet billenteni az egészet annyira, hogy kézzel beforgatható a kívánt pozíció. A modern világunkban már nem sajtolom ismét szét a rúd végét, csak egy kis kétkomponensű ragasztó kell, és már le is van biztosítva.
Mire kellhet egy mosószeres flakon ide? - tehetné fel valaki a kérdést, ha tudná, hogy azt is beépítettem. Rettenetesen fakó volt az index visszajelző. Úgy látszik, ennél a szériánál nem volt megfelelő a műanyagok minősége. Tehát szétvágtam egy átlátszó, sötétzöld flakont, megmattítottam finom csiszolópapírral, és beragasztottam. Mindig is mondom, ne dobjunk el semmit, ami még valamire jó lehet.
Eredeti bejegyzés: 2012. augusztus 07. 20:14
A múltkor már "adtam egy órát". Mostanra már nagyjából beállt, talán vége is lesz a próbajáratásnak. Többszöri átmosás olajozás után pontosodik az idő, nemsokára szolgálatba állhat... akarom mondani mehet, mert azért már mégse álljon az óra.
Ezek után sorra került a kilométer mutató egység is. Természetesen ezt is szétpattintottam. Finoman törölgettem a számlapot: - Jé, de sárga ez a mutató, az órán nem ilyen! - tapintottam meg, és az egyszerű mozdulattól három darabra robbant. Na, ezért volt sárga, valami rossz anyagból fröccsöntötték. Szerencsére volt még egy ilyen mutató, de ha nem lett volna, akkor reszelek.
És akkor jött a sok nulla.
A képen persze vonal, meg 2, meg 3, meg egy kis 4, de ha nagyon megnézzük még az öt is látható, de a nullák azok nem, mert ők már a helyükön vannak az ablak alatt. Miután ezt ennyire érdekesen kitárgyaltam, megemlékeznék az első felújításaimról, amikor a rutinos öreg rókák mondták, hogy fúrógéppel kell visszaforgatni az órát. Na, addig kétszer fial a tyúk mire az visszaforgatja. Én már akkor is türelmetlen voltam, és ez azóta sem változott. Inkább kiakasztom a fogaskeréktengelyt. A vége csak egy kicsit van szétnyomva, a tűreszelő egy perc alatt simává teszi, és máris kilehet billenteni az egészet annyira, hogy kézzel beforgatható a kívánt pozíció. A modern világunkban már nem sajtolom ismét szét a rúd végét, csak egy kis kétkomponensű ragasztó kell, és már le is van biztosítva.
Mire kellhet egy mosószeres flakon ide? - tehetné fel valaki a kérdést, ha tudná, hogy azt is beépítettem. Rettenetesen fakó volt az index visszajelző. Úgy látszik, ennél a szériánál nem volt megfelelő a műanyagok minősége. Tehát szétvágtam egy átlátszó, sötétzöld flakont, megmattítottam finom csiszolópapírral, és beragasztottam. Mindig is mondom, ne dobjunk el semmit, ami még valamire jó lehet.
Eredeti bejegyzés: 2012. augusztus 07. 20:14
Megjegyzések
Megjegyzés küldése