Ugrás a fő tartalomra

Kend kente le ezt?

Na, kérem! Az egyik német egység kivonul.

Már kerékre is tettük a hófehérkét, hagy guruljon. Be kellett látni, ami nem megy, az nem megy. A varázspálcám hegyeztetni van, így nem tudok hozzá alkatrészeket teremteni, ezért el is lehet felejteni a készre szerelés álmát.

Az is csoda, hogy eddig eljutottunk. Amikor megláttam a kész fényezést, szentül megvoltam róla győződve, hogy nem lehet összerakni, és ez részben igaz is. Vagyis van benne nem, és lehet összerakni. Az ajtó gumitömítései amúgy is csak tájékoztató jellegűek méretükben, így a pár milliméter gittelés már erősen nehezítette a nyílászárók nevéből elvárható záródását. Mit csináljunk, ha ezek a hülye németek kiszámolták, hogy elég öt milliméter hézag, és nem gondoltak a lelkes mesterre, aki ezt a nyílást fürge kezeivel félig eltüntette.

Amikor kész lett a kaszni (azért se kasztni, mert már megszóltak érte, hogy a németből eredő szó... meg anyukád. Nem tudok annyira németül, én a magyar szót becézem, mert annyira szeretem) direkt felhívtam a fényezőmester figyelmét pár dologra. Köztük volt az előbbi dolog is, meg a kilincs téma. Ugyanis a hülye né... ja, ezt már írtam. Szóval a nagy tudású mérnökök úgy alakították ki a zár-kilincs együttállást, hogy max egy milliméter eltérés, de inkább még annyi sem megengedett az ajtó borításban. Tehát odateszem a vonalzót az ominózus felületre, hogy na, ide ne tegyél gittet, mert a fújás ellentéte fog létrejönni abban az esetben ha mégis felvakolod. A maestro felháborodott, hogy ő okleveles gégészmérnök, de ha az nem, akkor legalább is karosszérialakatos. Tudja ő, hogy mi fán terem a varjú. "Há, jó van akkor ecsém."- mondtam, és nyugodtan voltam, mint nyúl a hurokban.

Majd jött ez:

Senki ne kérdje, hogy hát hogy, meg hogy miért került ide ez a 8 milliméternyi töltőanyag! Ezt nem lehet megmagyarázni, hiszen még azt sem mondhatjuk, hogy nem volt szintben az ajtó, hiszen teljesen beállított zárnál is ez a kép fogad hátulnézetből. :

Mi ebből a tanulság? Aki nem tud úszni, az ne másszon fára, mert elüti a villamos.



Eredeti bejegyzés: 2012. november 15. 18:13 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.