Ugrás a fő tartalomra

Hulla Amerikából

Mint már beszámoltam róla, a nyáron hoztunk németből egy amerikai Karmannt. Érdekes szerzet, még akkor is, ha eltekintünk a tankönyvbe illő karosszériázási hibáitól. Ugyanis, valami lelkes szakember a vasalótalpas hátsó lámpájú szörnyedmény helyett, egy régebbi évjárat fenekét transzplantálta a fiatalka kasznira.


Nem is fényképeztem le az egész autót, mert abból a képből nem sok minden derült volna ki az átlag szemlélő számára. Azonban itt vannak ezek a hátsó kerékjárati ívről készült felülnézeti képek.
Bár az egyik kissé homályos, de a lényeg lejön róla: kissé jobbra tolódott az egész mindenség. Hogy hogyan? Az lett volna a csoda, ha nem megy félre.

Itt még ártatlan, szutykos kis szépség, egy gyufaárus leány, akit kimosdatunk, felöltöztetünk szép ruhába, megtanítjuk szépen beszélni (beállítjuk a gyújtást) és mehet meghódítani a szíveket.

Aztán jobban megnézzük a leányzót, és kiderül, jól szétcsámpázták már.

Bár a durva külső alól kivillan valami szépség: Átsejlik az új lemez, amit csak ráborítottak a rozsda rágta lyukakra.

Hiába tűnik teljesen egyedinek némely vonása, mint ez a könnyített sebváltókar, ami még hajlítva is van, annak ellenére, hogy ebben a rudazatban nincs benne az a stift, ami egyenesben tartaná, így mindig elforog.

Hiába tesz tanúbizonyságot gyermeki humoráról.

Hiába mutat többet.
A végén jön a leégés.

Gerince nem egyenes, hiába próbálták meg kiküszöbölni ezt a hibát.

Amit szépségnek hittünk az csak púder, vakolat.

Kiderül, hogy csak a máz tartja egyben az álomképet.

Hátulról sincs már minden rendben.

A dekoltázsba pillantva csúnya szőrszálakat látunk.

A ruhát letépve nem csak a hiányzó belsőségekre, de a romlottságra is fény derül.

Hiába nézzük balról...

Hiába nézzük jobbról...

Vagy kissé elölről, kiderül amit belső értéknek hittünk, az csak álca, felvett jelmez.

Végül semmi nem marad, csak egy rothadó váz, egy temetetlen hulla.

Később rájöttem, a vég már rég elkezdődött. Amikor a jobbik felét elvesztette Karmannka, implantátumot kapott, egy elsősárvédő képében. Meghasonlott lelkét tovább törték akkor, amikor ezek után a csodálatosan világító narancs fényét bogár zöldre cserélték.

Ekkortól ferde szemmel nézett a világra:

Így nem csoda, hogy rossz útra terelődött.

Ezen kis mese után bepótolnék két hiányosságot:

Fényt derítenék a csomagtérben világító utastérlámpa ellentmondására egy kép erejéig.

Majd a kétkedők kedvéért megmutatom, hogy igenis keréken van a Mercedes, és nem kézben visszük :).

Eredeti bejegyzés: 2012. november 16. 20:55 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.