Ugrás a fő tartalomra

Gumicumi

Most már tényleg kezdem elveszíteni a türelmem. Az ajtó ablaka alá kellett volna feltenni a külső vízlehúzó gumit, de ezt a vackot egy szép nagy, nehéz, díszes léc fogja oda. A lécet acél patentek tartanák, de amit lehet kapni hozzá, az több ok miatt sem felel, meg a célnak. Először is eltörik, másodszor meg ha nem, akkor lötyög le-fel, mert nem méretes.

Szombaton nagy dírrel, meg dúrral érkeztem dolgozni. Gondoltam bedobom az üvegeket, és mindjárt többet mutat az autó. Hát, ezt az elgondolást alaposan átrendezte a díszléc.

Hosszas kínlódás után ennyire jutottam. Akinek jó szeme van, láthatja, hogy a léc teteje, és a gumi közt hézag van. Na, ez nem kellene oda, de hát ez a gumi nem eredeti. Valaki lekoppintotta az eredetit, de a szemüvegét otthon hagyta, így csak hasonló termék született. Lehet, hogy ez is kínai, ott meg mi van? A nagy kínai fal, a kicsi meg nem. Éhesen pedig nem lehet dolgozni, ezért ronthatnak el annyi mindent.

A nyilaknál jól láthatóan nem egyezik a méret, de nem baj, mert pont ezek adnák meg a helyét a guminak.



(Most ironizáltam, mert ezek miatt szívtam, és nem értem, miért nem érdekelte ez az apróság a gyártót.)

Az üveg előtt van egy hajlított lemezke, amire rá kellene húzni a gumit, de ez nem megy mivel ellenkezőleg hajlik. A többi már szinte lényegtelen.

Az már csak mustár volt a virslin, hogy amikor betoltam az üveget, kiestek azok a kis gumi gombok, amik az üveget pozicionálják. Nosza rakjuk vissza! Ja, csak az a baj, hogy ez kerül be először, és ha már bent van a többi cucc, akkor már jóval nehezebb.

Vízlehúzónak tituláltam a gumit, de ez nem igaz. Ugyanis ha odaér az üveghez, akkor az ablak lefelé menetben legyűri a gumit. Talán a méretkülönbség miatt rossz szögben érik egymást. Talán az anyaga sem olyan mint amilyennek lennie kellene. Valószínűleg olyan az összetétele, mint az olcsó ablaktörlőnek, ami olyan hangot ad ki magából, mint a köcsögduda, de a vizet átugorja a szélvédőn.

Eredeti bejegyzés: 2012. június 18. 18:27

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.