Ugrás a fő tartalomra

Garázs migráns

Kicsit nem figyelek oda, rögtön behatol valami a garázsba. Azt mondják ez egy autó.

Azért én sem hiszek el mindent… Kérdezik mennyi idő alatt lehet megcsinálni. Erre nem lehet mást mondani, mint a Spielberg által istápolt Pénznyelő című film mestere mond: - „Két hét”.

Két hét múlva: „két hét”, majd egy hónap múlva is „két hét”.

- Nézd körbe! – kérik. Körbe is pisálom ha kell, de akkor sem tudok többet mondani. Majd kiderül menet közben. Látom, hogy már javították, de az általában nem előny. A teteje sem véletlenül esett le róla. A fara meg… Hogy áll ez?
Ujjnyi hézag az egyik oldalon, a másikon semmi. Mindkét zsanér ugyanúgy van beállítva, és nincsenek deformálódva. Ez mit jelenthet? A külső borítás, és a belső váz egymáshoz képest el van mozdulva. Nem egyszerű munkát vetít előre ez a tény. - Lesz ez három hét is. – mondanám, ha én is hazudni akarnék úgy, mint a filmben.

-          Az alvázat meg át kellene alakítani száraz féltengelyesre. – csepegtetik a kívánságokat.

-          Akkor négy…





Eredeti bejegyzés: 2012. május 29. 19:33

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.