Annak idején, amikor világosban letettük a fegyvert, volt nekem egy motorbiciklim, ami természetesen nem olyan volt mint széria társai. Akkor nem úgy mentek a dolgok, hogy bemegyek a boltba, és ha nincs, akkor a kereskedő beszerzi. (azért kellett a kaszát otthon egyenesíteni :) teszek már ide egy ilyen jelet, mert megint azt hiszik, hogy komoly vagyok, pedig távol áll tőlem) Ezért ültem a garázsban magamba zuhanva, mert nem bírtam értelmes burkolatot gyártani a műszerekre. Végül maga a műszer kapott fényezést, és a behúzó körmök csavarjainál fogva szereltem egy olyan lemezkonzolra, ami takarta a bekötéseket. Na, de kérem eljött az új világ. Van már minden, csak a pénz kevés. Szóval meg lett vásárolva a high definition (vagy mit tom' én) műszercsoport, de a tulaj nem talált olyan befogóegységet, ami szerinte megfelelt volna az autó hangulatának. (filingjének, mert már valaki nem érti a magyart) Na, csináltam én olyat fotonágyúkat, hogy lelövi a fejedet.
Itt még a próbakört futotta a tájékoztató csoport.
Az első látszat ellenére nem kólás doboz, hanem káros égéstermékek elvezetésére használatos alu cső. Egy állítható csapágy külső gyűrűjébe lett beleütve, így lett szűkebb, a méretnek megfelelő az eleje, majd a vége is ehhez hasonlatosra készült. A kínai műszerek peremező gyűrűje elég érdekesen lett kialakítva, nem a felénk szokásos lapos peremmel rendelkezik. Sokáig vakaróztam, hogy miképpen menjen be a csőbe. Lehetett volna esztergálni neki fogadó karimát, de ugye nem kell ragoznom, miért kerestem más lehetőséget.
Majd a felfogatáson méláztam el. Bilincs, vagy forgatható konzol. Aha, hát ja. Ez lett belőle:
Süllyesztett csavar, síkba behúzva egy kúp segítségével.
Készre szerelve, ízlés szerint beforgatható. Klasszikus, 60-as évek hangulata.
Minden tükröződik, mindenen.
Hátulnézetben: Visszafordított, vágott, behúzókörmök.
Gyújtáskulcs fordításával válnak láthatóvá a műszerlapok, kérdés, meddig bírják majd a ledek, amik zavaróan virítanak a mutatóknál.
Megfigyelhető még a háromféle betűminta, igazán szabadon szárnyalt a design.
Érdekes a kör központjából sugarazott skála, csak egy kis törés mutatkozik e módon az alsó térfélbe száműzött mutatóhoz képest. Az van a műszer dobozára írva, hogy az USA Rally Team közreműködésével készült. Hmm. Azok a híres USA rallysok.
Eredeti bejegyzés: 2012. július 27. 18:22
Itt még a próbakört futotta a tájékoztató csoport.
Az első látszat ellenére nem kólás doboz, hanem káros égéstermékek elvezetésére használatos alu cső. Egy állítható csapágy külső gyűrűjébe lett beleütve, így lett szűkebb, a méretnek megfelelő az eleje, majd a vége is ehhez hasonlatosra készült. A kínai műszerek peremező gyűrűje elég érdekesen lett kialakítva, nem a felénk szokásos lapos peremmel rendelkezik. Sokáig vakaróztam, hogy miképpen menjen be a csőbe. Lehetett volna esztergálni neki fogadó karimát, de ugye nem kell ragoznom, miért kerestem más lehetőséget.
Majd a felfogatáson méláztam el. Bilincs, vagy forgatható konzol. Aha, hát ja. Ez lett belőle:
Süllyesztett csavar, síkba behúzva egy kúp segítségével.
Készre szerelve, ízlés szerint beforgatható. Klasszikus, 60-as évek hangulata.
Minden tükröződik, mindenen.
Hátulnézetben: Visszafordított, vágott, behúzókörmök.
Gyújtáskulcs fordításával válnak láthatóvá a műszerlapok, kérdés, meddig bírják majd a ledek, amik zavaróan virítanak a mutatóknál.
Megfigyelhető még a háromféle betűminta, igazán szabadon szárnyalt a design.
Érdekes a kör központjából sugarazott skála, csak egy kis törés mutatkozik e módon az alsó térfélbe száműzött mutatóhoz képest. Az van a műszer dobozára írva, hogy az USA Rally Team közreműködésével készült. Hmm. Azok a híres USA rallysok.
Eredeti bejegyzés: 2012. július 27. 18:22
Megjegyzések
Megjegyzés küldése