Az autó is tud büdös lenni, de nem mindig tudjuk honnét bűzlik. Ezt most nagyon képletesen értettem, és a félre lakatolásra gondoltam, de ha már felemlegettem a témát, azért megemlékeznék a régi autók állati szőrzettel kevert zajcsillapító, vagy éppen kárpitos elemeiről. Hát, volt ázott kutyaszag.
Na, a lényeg:
Ha itt akarunk javítani, akkor hol kezdünk? Tudom, reggel hatkor a kocsmában, rendes magyar módjára, de nem erre céloztam.
Már mutattam a képet a bedeformált motorháztető nyílásról.
Az egy ujjnyi hézag a semmibe tűnik, hol volt, hol van, majdnem mint a mesében. Mitől van ez? Hát ez az. Kicsit paráztam, hogy valami súlyos hiba tünetét látom, de a sárvédő alsó lakatolását eldobva kiegyengettem az egyik tetőzsanért, majd a nyílás legjobban bedőlő részét hidraulikával szétnyomattam. Hihetetlenül rugalmasan viselkedett az elem. 6-8 centimétert nyomattam rajta, hogy 10 milliméternyit nyíljon. Szerencsére nem roppant be a sárvédő oldala, mert már ilyen is előfordult. Távtartót hegesztettem be, de még így is megtörténhet, hogy ismét becsukódik.
Így már felkerülhetett a javítóelem, amivel volt egy kis galibám. Kicsit szűkösen vagyunk, ezért a kalapálógép nincs lecsavarozva a padlóhoz. Kihúzom, betolom. Ha üzemben van, akkor gumilapot teszek a lába alá, hogy ne andalogjon el. Nos, erről a centinyi lapról ugrott le a szerkentyű, miközben az utolsó simításokat végeztem a pótlékon. Abban a pillanatban elindult a megállíthatatlan láncreakció. Birkóztam én a lemezzel, de minden egyes ütésnél jobban hullámzott a kezemben. Az a rohadt ütéskapcsoló sem oldott le, mert az is csak normál munkaütemben képes kikapcsolni, persze akkor nem kellene. Szóval elengedtem az alkatrészt, hagy vesszen a férgese. Az úr akaratából, csak kicsit hasonlított összegyűrt papírlapra mire leállítottam a gépet, de ez nem lehetett akadály, már fenn is van a helyén.
Eredeti bejegyzés:2012. július 19. 19:55
Na, a lényeg:
Ha itt akarunk javítani, akkor hol kezdünk? Tudom, reggel hatkor a kocsmában, rendes magyar módjára, de nem erre céloztam.
Már mutattam a képet a bedeformált motorháztető nyílásról.
Az egy ujjnyi hézag a semmibe tűnik, hol volt, hol van, majdnem mint a mesében. Mitől van ez? Hát ez az. Kicsit paráztam, hogy valami súlyos hiba tünetét látom, de a sárvédő alsó lakatolását eldobva kiegyengettem az egyik tetőzsanért, majd a nyílás legjobban bedőlő részét hidraulikával szétnyomattam. Hihetetlenül rugalmasan viselkedett az elem. 6-8 centimétert nyomattam rajta, hogy 10 milliméternyit nyíljon. Szerencsére nem roppant be a sárvédő oldala, mert már ilyen is előfordult. Távtartót hegesztettem be, de még így is megtörténhet, hogy ismét becsukódik.
Így már felkerülhetett a javítóelem, amivel volt egy kis galibám. Kicsit szűkösen vagyunk, ezért a kalapálógép nincs lecsavarozva a padlóhoz. Kihúzom, betolom. Ha üzemben van, akkor gumilapot teszek a lába alá, hogy ne andalogjon el. Nos, erről a centinyi lapról ugrott le a szerkentyű, miközben az utolsó simításokat végeztem a pótlékon. Abban a pillanatban elindult a megállíthatatlan láncreakció. Birkóztam én a lemezzel, de minden egyes ütésnél jobban hullámzott a kezemben. Az a rohadt ütéskapcsoló sem oldott le, mert az is csak normál munkaütemben képes kikapcsolni, persze akkor nem kellene. Szóval elengedtem az alkatrészt, hagy vesszen a férgese. Az úr akaratából, csak kicsit hasonlított összegyűrt papírlapra mire leállítottam a gépet, de ez nem lehetett akadály, már fenn is van a helyén.
Eredeti bejegyzés:2012. július 19. 19:55
Megjegyzések
Megjegyzés küldése