Ugrás a fő tartalomra

Fehérítés

Na, kérem. Írok már valamit, mert még valaki azt mondja, hogy "izé".

Nem sok minden érdekes történik felénk, hiszen amit most csinálok,

- ezt, meg ilyesmit -

láthattátok már egy párszor. Nyugodtan visszamehettek az előbbi Karmann ilyetén készültségi fokához, és ha megnézitek az ottani képeket, ugyanezt fogjátok látni. Ebből is látszik, mennyire változatos a meló. Sokszor ha megkérdezik (vagyis mindig) hogy ennél, vagy annál az autónál nem emlékszek-e arra, hogy történt valami, vagy egyáltalán melyik évben, nem tudok válaszolni, mert egyik nap olyan mint a másik, és ez így van a hetekkel, évekkel is.

Ja, ez meg beesett:

Ez volt az előző lakatolás... vagy az azt meg előző. Fogalmam sincs. Az a lényeg, hogy itt van, bár a fedelek még most sem készültek el, az ajtókkal egyetértésben. Szeptemberre kellett volna megérkezni az egésznek, de mint tudjuk a lassú munkához idő kell. Amúgy a fényezés megüti azt a szintet, amit magamnak is elvárnék. A réstömítőzés ismét kimaradt, ez valami mumus lehet a festőknél. Legalább a kerékdobokat lehúztam én, az jó lett. Legközelebb nekünk kell elvégezni ezt a részét a munkának, ha ezzel az illetővel festetünk, márpedig fogunk, hiszen alig pár száz kilométerre lakik. Szerencsére minden köpésnél lakik egy jó fényező, csak arra kell figyelni, hogy az ország két végében szabad csak köpni.

Most már elég lesz a nyálaskodásból, inkább szebb dolgokról kellene megemlékezni.

Ez a szín az eredeti katalógus árnyalat. Akkoriban divatos volt ez a sárgásra tört fehér, a Wartburgom is ilyenben tündökölt. Merci műszerfalas, Volvo üléses, meg ilyesmi jelzőkkel illették. Csak azt nem értettem, hogy ha abba tudtak olyan váltót szerelni, amit kisujjal lehetett váltani, akkor a többibe miért olyan volt, amit megfogott egy hátramenet. Az igaz, hogy azt az NSZK-ba vitték ki a keletnémetek, és onnét hozta be egy őrült kollégám. Mindenki bolondnak nézte. mert más nyugati kocsit hozott, ő meg szoci kocsit. Erre egy másik kollégám meg Skodát vett. Tiszta őrültek háza volt az a cég. Egyszer így év vége felé jött egy kuncsaft, ott bolyongott a telepen amikor megtalált. Valami főnököt keresett, én meg átküldtem a presszóba, mert ott ült az egész iroda. Utána minden voltam, csak fajin gyerek nem. "Lejárattad a céget"- mondták. De, hogy hova már jobban?

Eredeti bejegyzés: 2012. november 27. 18:44 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.