Ugrás a fő tartalomra

Amerikai horror történet

Üldögéltem az autó fenéklemezén, és bánatosan pillogtam, mint gerlice madár a népdalban. Ajkamat mélabús nóta hagyta el: "Nem tudom az életemet hol rontottam én el"...

Szóval lesek ki a fejemből, és nem értem. Nézem az összegyűrt merevítéseket, amik előkerültek a lebontott hátsó sárvédők alól. Még csak nem is nyúltak hozzá szerszámmal, úgy borították le, ahogy volt.

Nagyjából kiegyengettem a lemezt, és behegesztettem fent azt a tíz centinyi hasadást, amit valamiféle rezgőszerszámmal vágtak szét véletlenül, de direkt úgy hagyták. Megtekinthető még a popszegecselt ocsmányság kiváltására beépített sarokvas, mely belülről pöttyözést, kívülről masszívabb hegesztést kapott. Ebben az esetben nem alkalmaztam élhegesztést, mert nem éri meg. Magyarul: nem fizeti meg senki.

Nem voltak illúzióim, amikor felraktam az ajtókat. Egy darabig csendes delíriumba mélyedtem. - "Anyám, én nem ilyen lovat akartam". - sóhajtottam. Hirtelen elővettem a bioszenzoros dróthuzal feszítőt. Nehezen találtam ki, hogyan dolgozzak vele, mert valahogy nem stimmelt a lehetőségekkel a kívánt erő iránya. Nem akartam csigás erő-irány konvertálókat építeni, így megpróbálkoztam egy kissé tökéletlen megoldással. Előremozdulást sikerült elérnem, de még közel sem voltam kész. Ekkor jutott eszembe a fotózás, így megosztom a már fárasztott B oszlop látványát, ebből ki lehet következtetni, hogy előtte mennyire durva volt.

Még a repülő átszállna az oszlop, és az ajtó közt, főleg ha a doki vezetné, a 2012 című filmből.



Addig erőltettem a dolgot, míg a beépített kioldó kikapcsolta a gépet.

Vagyis leszakadt az ajtóoszlop a ráhegesztett gyűrűvel együtt. Ezek után már láncot tekertem körbe a merevítőn, és így rángattam pozícióba a hátsórészt.

A jelenlegi állás: Két ajtó a helyén, és két fél küszöb szintén az autó részét képezi újra. A küszöb neheze most jön, mert a külső részbe megy a kabrió merevítő eleme 1.5-ös lemezből. Mivel maga az utángyártott borítás is mérettelen, így nem lesz gyerekjáték pontosan behegesztgetni a profilt úgy, hogy méreten legyen, és még fel is bírjam kalapálni, a helyére.

Eredeti bejegyzés: 2012. december 18. 18:04

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.