Ugrás a fő tartalomra

Absztrakt rázás

A mai napon beraktam hátra egy ülést, majd megcsapattam magam az árammal, és fát faragtam, szerencsére nem keresztet, bár azt már úgy is más készítette volna.

Műelemzés: Pad egy szürke térben. Érdekes, négyzethálós forma. Talán még jól is mutatnak a kalaptartón a pofára fordított hangszórók, lágyítva a merev világot.

Azért ez az egyszerű folyamat sem ment szálka nélkül. Az alsó pad nem fért be a helyére, mert a mellé utólag felragasztott bitumenes rezgéscsillapító anyag 1 centimétere éppen elég volt ahhoz, hogy fel kelljen bontani a friss kárpitozást, és lehetett csiszolni a fát. Második lépésben gumikalapáccsal próbáltam meg összetörni a drága kárpitos emberünk által a bélésbe illesztett keménypapírt, de ezzel csak fél sikert értem el, mert maradt még az útban más is, így még mindig kettő centiméterrel feljebb áll a rendes helyétől az ülés hátulja, de marad így, mert már belefáradtam a harcba. Hiába mondom, hogy nyugodtan lehet úgy kárpitozni, mint a trehány gyáriak, mint egy odavetett pokróc, de ő túl lelkiismeretes.

Miután ezen így megfáradtam, megkerestem magamban az asztalost. Szerencsére otthon volt, így ketten mentünk át a másik műhelybe. Körbejártam a szalagfűrészt, ami nagyon megviselt állapotban van, amióta más is használja. Elég sok időt töltöttem a tökéletesítésével, hogy precíziósabb munkákhoz is jó legyen, de Jóska bácsi rájött, hogy jobban jár, ha ezzel aprítja a téli tüzelő, így a mostani gépállapotot a még használható kategóriába sorolnám.

Az első meglepetés az elektromos csatlakoztatásnál ért, és ez igencsak megrázó volt. Bal kezem muszklija egy vas állványhoz ért, így dugtam be ugyanezen kézzel a dugót. Utána már Jóska bácsi is mondta, hogy őt is bizseregtette, de mivel én nem gumitalpon keresztül földeltem a "bizseregtetőt", hanem a bal karommal, meg a vassal, így durva volt. Na, de mivel csak a karom zsibogott egy ideig, így elkészült a nagy mű, keretbe foglaltam az 1952-es, 170-es Merci ablakát.


Eredeti bejegyzés: 2012. augusztus 11. 09:29

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.