Ugrás a fő tartalomra

A múmia átka

A mai napom meditálással kezdődött. Lelkem elhagyta gyarló testem, és egy világok közti dimenzióban lebegve kereste az utat a tökéletesség felé.

Gyakorlatban ez úgy nézett ki, hogy papírral és ceruzával a kezemben bambultam ki a fejemből. Kevésbé képzett szemlélődő azt gondolhatta volna, hogy hirtelen agyhalál állapotában vetem utolsó pillantásom a földi sétamezőkre, de nem kérem, dolgoztam. A gondolatok hiper sebességgel kergetőztek a fejemben, és néha utol is érték egymást. Ilyenkor fogót váltottunk, és újból kezdődött elölről a kergetődzés, de az értelmes ötlet nem lett meg. Mindegy. Elkezdtem firkálni különböző műszerfal megoldásokat, de semmi használható nem született, így félre tettem a műszereket.

Dél tájban jött az autó gazdája, de nem kínáltam meg ebéddel, csak a mellének szegeztem a kérdést, jól meggondolta-e, hogy egyszerűen akasszuk fel a műszerfal alá a kiegészítőket. Sikerült lelkében bizonytalanságot ébresztenem, így elnapoltuk a dolgot, addig is van bőven mit csinálni.

Például, az extra kiömlő csőrendszert kellett leszigetelni a nagy hőleadása miatt. Ebben az esetben, a tulaj nem volt partner az innovatív újításokban. Felvázoltam neki, hogy burkoljuk le a motor mögötti traktust rozsdamentes acéllal, majd amikor a kipufogó megfelelő hőmérsékletre hevíti, indulhat a garázs parti. Én vállalom a sütést, nekik már csak az alapanyagot, meg a piát kell hozni.

Valamiért nem találták vonzónak az ötletet, így be kellett fásliznom a csövezetet.

"Török gyerek megvágta" (Inkább kínai)... én meg szívok vele. Így nem tűnik szépnek, de a technikai fejlesztés igyekezete vonzóvá teszi. A kezemen nem maradt bőr, mert nem lehet hozzáférni. Volt ahol a két csövet egybe kellett fáslizni, mert nem gondoltak arra, hogy lesz olyan hülye, aki rongyba csavarja, így két milliméternyi hézagot hagytak közöttük. Üvegszállal tele ment a két karom - kell nekem múmiásat játszani - majd megőrülök, annyira zavar. A beszűrődő napsugárban csillogva szálltak az apró üvegcsék, amit a torkom laparásából ítélve, be is slukkoltam. Nem baj, ennyi áldozatot meg kell hozni a fejlődésért, még vért sem köpök, úgyhogy oda se! Nem sütünk most már semmit a platnyin, az olajszűrőben sem főzünk teát.

Még a főpróba hátra van, de a végeredmény nem lehet rossz. Minőségi anyagokból építkeztünk, az űrhajók kipufogója is ilyennel van betekerve, mert azokon meg a hűtővizet forralta. Aki nem hiszi, járjon utána!

Eredeti bejegyzés: 2012. május 31. 20:04

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.