Ugrás a fő tartalomra

A kárpitos bosszúja

Szerintem a bosszú lehet a háttérben, mert ha mégsem ez lenne a magyarázat, akkor valamiféle negyedik típusú, X aktákba való történéseknek kellett lezajlani.

Jó pár hónappal ezelőtt volt, mikor elkészítettem az ajtóborító lemezeket, melyekbe rejtett módon kellett beépíteni a hangszórót. Gondosan előregondolkodva helyeztem be a megfelelő hangszóró rögzítő csavarokat, mert nyilvánvaló, hogy bőrözés után már nem szerelhető, hiszen a borításon át nem férek hozzá.

Ma jön a tulaj. Forgatja szájában a néma szavakat. Mondom neki, "ne kímélj"!

- Mit, hogy? - néz rám. - Vagy, hogy mi nem teszik?

Bólintok, mire kiböki, ő ovális kipufogóvéget akart. Nem szóltam, csak odacsoszogtam az autó hátuljához. A történethez hozzátartozik, hogy lehet, fogott a szomszédok átka, " A rááák ííííz essen a nyákádba!". Mindenesetre gyógyszereztem magam, mert az említett testrészem igen fájdalmasan viselkedett. Ennek tudható be a tompultságom, amivel végighallgattam, hogy de ő mondta vagy nekem, vagy a kollégámnak, vagy mindkettőnknek.

- De hiszen az van rajta. - szűrtem fogaim közül a szavakat, mert szűrni nagyon tudok, hiszen van még egy-két fogam.

- Az? - pislog, én meg somolygok magamban. - De nem akartam ilyen nagy böhömöt rá! - fakad ki.

Még pár percet rászántunk, hogy megbeszéljük milyen nehéz, meg miért ilyet gyárt a kisiparos, de mondtam neki, hogy majd megkeresheti a nagyon jó ismerősét, aki ilyenekkel foglalkozik, és ha beválik ez a rendszer, akkor lehet tovább alakítani.

Ezek után állt elő a kárpittal, hogy biztos szentségelni fogok, de a kárpitos kicserélte a hangszóró rögzítő csavarokat egységesre.

Ó, hát nem baj! Örülök neki, hogy ilyen figyelmes emberek is vannak, akik nem mennek el szó nélkül az én ocsmány kis csavarkáim mellett és kicserélte tisztességesre, bár így szerelhetetlen lett a hangszóró. Gondosan alátéteket is rakott a csavarok alá, ebből kiderült, hogy ő nem olyan trehány, mint én, bár azért nem tettem oda, mert a hangszóró pereme felütközik rá, ezáltal nem fekszik hozzá a tömítőfelület a lemezhez. Amúgy meg nem azért raktam be hármas csavart, mert spórolok. egyszerűen nem fér el a négyes csavar anyája. Az anyája! És mindezt úgy, hogy a csavarfejek immáron a friss kárpit alatt rejtőzködnek. Szóval nem értem, miért tett velem ilyet ez az ember. Bosszút akart állni rajtam azért, mert a múltkor az egyik magazin hasábjain az én általam szőnyegezett autóhoz az ő nevét írták mesternek? Ennyire rossz lett a munkám?

Eredeti bejegyzés: 2012. augusztus 09. 20:41

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.