Ugrás a fő tartalomra

A híres garázsi csata

Hihetetlen sikereket értek el a harcoló fiaink a mai napon garázs fronton. A tegnap még reménytelennek látszó alkatrészmezei csata győzelmünket hozta. Bár vannak még előttünk kisebb elfoglalni való posztok, de a lényeg már a miénk.

Megvan a difi! Reggel repülőgép zúgásra lettem figyelmes. Az összekötő vetette le magát az égből. Szerencséjére a járőrök nem vették észre, mert elég ügyesen álcázta magát ökörnyálnak, így ebben a pókhálós időben nem keltett feltűnést. Amikor mellének szegeztem a difi kérdést, a raktár felé mutatott, a szemére bökött és intett kövessem. Egy tigris bukfenccel áthidalta a távolságot, és máris ott voltunk a Tátra lábánál. Nem értettem mit keresünk a 603-as alkatrészeket tartalmazó polc előtt, de amikor félretolt egy kupac csomagolóanyagot, feltűnt a keresett difi. és a hátsó tengelyek. Utólag belegondolva, tényleg logikus, hogy a Tátra polcon keressem a Mercedes-Benz cuccot, hiszen csak a kód nyelvet kell ismerni. Nem árt ebben a vérzivataros időkben az óvatosság, hátha figyelnek bennünket, de így csak mi érthettük a szisztémát: A Mercedes meg a Tátra is női név... Tessék? Ja, hogy az Márta. Na, de az már majdnem Mátra, és az tényleg hegy, így kerülünk a Tatra alkatrészek közé. Van itten logika.

Következő lépésben megérdeklődtem a kardántengely hollétét. Az összekötő energikus, biztos léptekkel haladt a sarokig, ahol befordulva a levegőbe markolt. Azt hittem ez is valami kódjel, de csak meglepődött, hogy nincs ott amit gondolt. - Itt volt! - szűrte fogai közt a szót, hogy aki esetleg néz bennünket, ne tudja leolvasni a szájáról a szavakat. Ezzel nem jutottam közelebb a megoldáshoz, de többet már nem kérdezhettem, mert az illető bevetette magát a bokrok közé, és a Mezei Pitypalatty hangját utánozva elkúszott.

Ha már ott voltam, bepillantottam a szárazalja alá.

Szerintem, Kolumbusz itt is Amerikába lyukadt volna ki, ha egyáltalán bemerte volna tenni a lábát ebbe a rettenetes rengetegbe. Az összekötő szokott itt két társával rendezkedni. Anyukámnak, és Apukámnak hívja őket, de ez nyilván csak félrevezetés.

Vettem egy nagy levegőt és be óvatoskodtam magam a lomok közé. Bátorságom megvetette a halált, és ennek meglett a gyümölcse.

Azt a két, árnyékban bujkáló csövet kerestem mindenhol. Ez már nem a felleléskor előtti állapot. Egy hajórakomány egyéb holmit hánytam el előle, mire feltűnt, hogy van a polc alatt valami kardánforma.



Eredeti bejegyzés: 2012. október 17. 21:56

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.