A tervezőmérnökeink hihetetlenül magasan kvalifikáltak, de a járatlan út azért nekik is göröngyös.
- Tessék mondani, van sport kipufogórendszer Karmann Ghiára?
- Bogárra van, de az ugyanolyan, mert abban is az a motor ketyeg.
- Áááá.
- De.
Így játszódhatott le a beszélgetés, minek megtörténte után hozzám került a rendszer.
- Odaraktam a dobot, szerintem nem megy fel. - közlöm a tulajjal.
- De felmegy, felpróbáltuk, fényképem is van róla. - így a tulaj.
Hát nem ment fel, mert a dobból kijövő cső hozzáért a tárcsafék munkahengeréhez, vagyis annak házához. El lesegethettem volna egy darabig, de drasztikus lépéssel zártam rövidre a problémát. A vágókoronggal nem bírtam teljesen elvágni, a fűrész meg nem fért oda rendesen, úgyhogy elszakítottam a problémás csövet. Elfordítottam, ameddig bírtam, a kasznin is igazítottam. Kihasználtam a maximális lehetőségeket, de akkor is szűkös maradt a terep. Gondoltam, hogy jó lesz, de akkor leengedtem a kocsit a földre, és kiderült, a fellendülő futómű ismét ráközelít a dobra. Persze ez eddig is így volt, de én a csőre koncentráltam.
A réz fékcsövet nem nagyon akartam törögetni, de így még egy hőszigetelő lemez se megy be a hézagba.
Itt van egy kis tér. A szelepfedelet le lehet venni, de szelepet állítani már kínszenvedés lenne, úgyhogy vesszen! Fel állítom a dobot, és majd kiderül, hogy mi derül ki. Leszereltem.
És vizet fakasztottam belőle, de nem úgy mint a szabólegény a sziklából. Csak fejére fordítottam, és a korcából kifolyt egy fél deci. Ennek a kitűnően tömített résznek kellett volna alulra kerülni, és nem lett volna gond a kondenzvízzel, de így csak pang a rendszerben. Sajna nem lehet megfordítani, mert nem szimmetrikus a dob, úgyhogy így maradt.
Megmutattam a rendszernek a derékszöget, (meg audista barátomnak, mert ő is nagyon szereti ezeket, meg a párhuzamokat :) ) majd átballagtam a másik műhelybe, és felraktam az autóra a csonkot, és ott hefteltem meg, mert az a biztos. Nem is csalódtam, mert egy fél centit el kellett mennem a derékszögtől.
A végcsövet nem is bírtam volna máshol belőni, itt is egy örökkévalóság volt, mire a káoszban megtaláltam a rendszert. Törtem még a kasznin, a felfogó fül is odább került. A cső vízszintesen jött hátra, de csak jött, mert nekem most már hátrafelé ereszkedőre kellett tennem. Ez nem látszik kívülről, de a padló felé irányuló kiömlőrész másabb képet mutat, vagyis függőlegesebb. Viszont az a lényeg, hogy a dob centiméterekre került a fékcsőtől, sőt, maga a kipufogócső is jóval odább vándorolt. Jöhet a pipa: Forralás megszüntetve!
Kikerült a fékrendszer a takarásból.
Pontosan illesztett légrés, csak azért, hogy a rendet kedvelők is elégedettek legyenek.
Most húz a dobon a festék. Nekikezdtem az egyedi fűtőrendszer bekötésének, de persze az sem úgy van, ahogy azt Móricka elképzeli.
Eredeti bejegyzés: 2012. június 12. 18:16
- Tessék mondani, van sport kipufogórendszer Karmann Ghiára?
- Bogárra van, de az ugyanolyan, mert abban is az a motor ketyeg.
- Áááá.
- De.
Így játszódhatott le a beszélgetés, minek megtörténte után hozzám került a rendszer.
- Odaraktam a dobot, szerintem nem megy fel. - közlöm a tulajjal.
- De felmegy, felpróbáltuk, fényképem is van róla. - így a tulaj.
Hát nem ment fel, mert a dobból kijövő cső hozzáért a tárcsafék munkahengeréhez, vagyis annak házához. El lesegethettem volna egy darabig, de drasztikus lépéssel zártam rövidre a problémát. A vágókoronggal nem bírtam teljesen elvágni, a fűrész meg nem fért oda rendesen, úgyhogy elszakítottam a problémás csövet. Elfordítottam, ameddig bírtam, a kasznin is igazítottam. Kihasználtam a maximális lehetőségeket, de akkor is szűkös maradt a terep. Gondoltam, hogy jó lesz, de akkor leengedtem a kocsit a földre, és kiderült, a fellendülő futómű ismét ráközelít a dobra. Persze ez eddig is így volt, de én a csőre koncentráltam.
A réz fékcsövet nem nagyon akartam törögetni, de így még egy hőszigetelő lemez se megy be a hézagba.
Itt van egy kis tér. A szelepfedelet le lehet venni, de szelepet állítani már kínszenvedés lenne, úgyhogy vesszen! Fel állítom a dobot, és majd kiderül, hogy mi derül ki. Leszereltem.
És vizet fakasztottam belőle, de nem úgy mint a szabólegény a sziklából. Csak fejére fordítottam, és a korcából kifolyt egy fél deci. Ennek a kitűnően tömített résznek kellett volna alulra kerülni, és nem lett volna gond a kondenzvízzel, de így csak pang a rendszerben. Sajna nem lehet megfordítani, mert nem szimmetrikus a dob, úgyhogy így maradt.
Megmutattam a rendszernek a derékszöget, (meg audista barátomnak, mert ő is nagyon szereti ezeket, meg a párhuzamokat :) ) majd átballagtam a másik műhelybe, és felraktam az autóra a csonkot, és ott hefteltem meg, mert az a biztos. Nem is csalódtam, mert egy fél centit el kellett mennem a derékszögtől.
A végcsövet nem is bírtam volna máshol belőni, itt is egy örökkévalóság volt, mire a káoszban megtaláltam a rendszert. Törtem még a kasznin, a felfogó fül is odább került. A cső vízszintesen jött hátra, de csak jött, mert nekem most már hátrafelé ereszkedőre kellett tennem. Ez nem látszik kívülről, de a padló felé irányuló kiömlőrész másabb képet mutat, vagyis függőlegesebb. Viszont az a lényeg, hogy a dob centiméterekre került a fékcsőtől, sőt, maga a kipufogócső is jóval odább vándorolt. Jöhet a pipa: Forralás megszüntetve!
Kikerült a fékrendszer a takarásból.
Pontosan illesztett légrés, csak azért, hogy a rendet kedvelők is elégedettek legyenek.
Most húz a dobon a festék. Nekikezdtem az egyedi fűtőrendszer bekötésének, de persze az sem úgy van, ahogy azt Móricka elképzeli.
Eredeti bejegyzés: 2012. június 12. 18:16
Megjegyzések
Megjegyzés küldése