A legújabb vizsgálatok szerint, a Titanic elsüllyedésében erősen közrejátszott a rossz minőségű szegecselés.
Ahogy elnézem ezt a sok szakszerű javítást, ezek az autók sem állnák meg a helyüket egy kisebb ütközésnél sem. Itt általában nem a szegecs, vagy a hegesztés engedne el, hanem a maga az anyag törne rommá, mivel néha érdekes dolgokat építenek be a szakik. Most nem az egyenesre taposott 5 literes konzerves dobozra gondolok, hanem a sima, vékony lemezre. Gondolom, ez olcsóbb volt nekik, vagy könnyebben megbírták munkálni, ezért alkalmazzák annyian. Vajon belegondoltak-e, hogy a lemezkének nem csak a saját súlyát kell megtartani, hanem esetleg azt a dolgot is, amit hozzá csatlakoztatnak. Esetünkben éppen az ütközőről van szó, ami éppenséggel nem mondható védett pozíciójú eszköznek. Gyárilag 1
milliméteres lemezből van a tartó kikanyarítva, és még ráadásként meg is merevítették különböző bemunkálásokkal.
A középső vályúba fekszik be az ütköző tartóvasa, így még ráadásként megvezető funkcióval is rendelkezik.
Van akit ez büdösül nem érdekel, sőt még arra sem gondolt, hogy milyen módszerrel fogja rögzíteni a cuccot, hiszen nincs rajta furat.
Na, ez nem szakmunka volt, mondhatnánk, mert mondhatjuk. Azonban mi van akkor, ha keresünk egy olyan mestert, aki olyan híres műhelyben tanult, amit még a tengerentúlon is ismernek. Na mi van akkor? Visszaadja az autót, úgy hogy a küszöböt az első ajtóoszlopnál fel kellett vágnom, mert nem jó szögben volt rögzítve, ráadásként a tárgyalt lemezkonzolt 0,5-ös lemezből alakította ki. (azóta kiderült, hogy csak festett az illető) Bár a formája tényleg olyan volt, mint az igazinak, de azért már mégsem hagyhattam benne. Legközelebb, majd felgumizzuk az ütközőt, és azt mondjuk, hogy ütközéselnyelő-zóna a gatyagumi.
Eredeti bejegyzés: 2012. május 10. 16:58
Ahogy elnézem ezt a sok szakszerű javítást, ezek az autók sem állnák meg a helyüket egy kisebb ütközésnél sem. Itt általában nem a szegecs, vagy a hegesztés engedne el, hanem a maga az anyag törne rommá, mivel néha érdekes dolgokat építenek be a szakik. Most nem az egyenesre taposott 5 literes konzerves dobozra gondolok, hanem a sima, vékony lemezre. Gondolom, ez olcsóbb volt nekik, vagy könnyebben megbírták munkálni, ezért alkalmazzák annyian. Vajon belegondoltak-e, hogy a lemezkének nem csak a saját súlyát kell megtartani, hanem esetleg azt a dolgot is, amit hozzá csatlakoztatnak. Esetünkben éppen az ütközőről van szó, ami éppenséggel nem mondható védett pozíciójú eszköznek. Gyárilag 1
milliméteres lemezből van a tartó kikanyarítva, és még ráadásként meg is merevítették különböző bemunkálásokkal.
A középső vályúba fekszik be az ütköző tartóvasa, így még ráadásként megvezető funkcióval is rendelkezik.
Van akit ez büdösül nem érdekel, sőt még arra sem gondolt, hogy milyen módszerrel fogja rögzíteni a cuccot, hiszen nincs rajta furat.
Na, ez nem szakmunka volt, mondhatnánk, mert mondhatjuk. Azonban mi van akkor, ha keresünk egy olyan mestert, aki olyan híres műhelyben tanult, amit még a tengerentúlon is ismernek. Na mi van akkor? Visszaadja az autót, úgy hogy a küszöböt az első ajtóoszlopnál fel kellett vágnom, mert nem jó szögben volt rögzítve, ráadásként a tárgyalt lemezkonzolt 0,5-ös lemezből alakította ki. (azóta kiderült, hogy csak festett az illető) Bár a formája tényleg olyan volt, mint az igazinak, de azért már mégsem hagyhattam benne. Legközelebb, majd felgumizzuk az ütközőt, és azt mondjuk, hogy ütközéselnyelő-zóna a gatyagumi.
Eredeti bejegyzés: 2012. május 10. 16:58
Megjegyzések
Megjegyzés küldése