A napokban ismét szétdobtam egy Karmann Ghiát. azaz csak dobtam volna, ha az amúgy leszerelhető karosszéria nem lett volna az alvázhoz hegesztve. Ezenkívül még precíziósan odavarrták az első kerékdob hátulsó részét lezáró csavaros lemezt is a dobhoz, és a sárvédőhöz. Hát, nem nagyon szidtam az anyját az illetőnek, mire kivágtam a cuccot. A tulaj persze szokás szerint elsírta magát, amikor meglátta a robbantott autóját. – Pedig mennyire egyben volt. – mondta. - Most mi lesz vele? – kérdezte.
Majdnem megsajnáltam, annyira elsápadt amikor közöltem vele, hogy feldobjuk az utánfutóra, talán egy pár forintot még adnak érte a hulladékosok. Végül is lehomokoltunk egy pár elemet, így napvilágra került a szakmunka, amit az előző gárda végzett felújítás gyanánt. (Ugyanis ez egy félig felújított járgány)
Én már sok mindent láttam, így nem volt meglepetés az egymásra hányt négy réteg lemez. Ez a karantén technológia. Régebben láttam a Marco Polo című filmben, amikor a pestiseseket befalazták, hogy ne terjedjen tovább a kór. A rossz hír az, hogy a fémlemezrohadás bezárás után felgyorsul. Hiába kenik be maszlaggal a kókányt, a víz bejut, és a mikroklímában felgyorsul az enyészet. Bármennyire hihetetlen, ismét bejön a pestis hasonlat. Amennyire tudom ott is a sebek felvágásával, kitisztításával értek el eredményeket a szakik. Az autónknál ugyanúgy ki kell dobni az elgyengült rohadmányt. Hiába hegesztgetjük körbe, a pozitív erősödés csak átmeneti lehet, a járgány meg vagy ötven kilóval nehezebb lesz.
Az autó küszöb is nagyon szuper 120x50x4-es zártszelvényből, csak szintén nehéz. Ilyet is távolítottam már el Karmannról. Ennél a mostaninál a könnyített verzió volt kialakítva, azaz belül semmi, mint azoknak a fejében, akik szakmunka gyanánt ilyet kiadnak a kezükből.
Eredeti bejegyzés:2012. március 08. 19:01
Majdnem megsajnáltam, annyira elsápadt amikor közöltem vele, hogy feldobjuk az utánfutóra, talán egy pár forintot még adnak érte a hulladékosok. Végül is lehomokoltunk egy pár elemet, így napvilágra került a szakmunka, amit az előző gárda végzett felújítás gyanánt. (Ugyanis ez egy félig felújított járgány)
Én már sok mindent láttam, így nem volt meglepetés az egymásra hányt négy réteg lemez. Ez a karantén technológia. Régebben láttam a Marco Polo című filmben, amikor a pestiseseket befalazták, hogy ne terjedjen tovább a kór. A rossz hír az, hogy a fémlemezrohadás bezárás után felgyorsul. Hiába kenik be maszlaggal a kókányt, a víz bejut, és a mikroklímában felgyorsul az enyészet. Bármennyire hihetetlen, ismét bejön a pestis hasonlat. Amennyire tudom ott is a sebek felvágásával, kitisztításával értek el eredményeket a szakik. Az autónknál ugyanúgy ki kell dobni az elgyengült rohadmányt. Hiába hegesztgetjük körbe, a pozitív erősödés csak átmeneti lehet, a járgány meg vagy ötven kilóval nehezebb lesz.
Az autó küszöb is nagyon szuper 120x50x4-es zártszelvényből, csak szintén nehéz. Ilyet is távolítottam már el Karmannról. Ennél a mostaninál a könnyített verzió volt kialakítva, azaz belül semmi, mint azoknak a fejében, akik szakmunka gyanánt ilyet kiadnak a kezükből.
Eredeti bejegyzés:2012. március 08. 19:01
Megjegyzések
Megjegyzés küldése