Egy szorgalmas nap lecsengése gyanánt tálalnék egy pár fotót, a saját szüleményeim közül.
Ez a próba darab, ha beválik rozsdamentesből lesz majd. Ja, hogy mi ez?
Valahogy így néz ki felrakva. Az volt a cél, hogy a 2400cm3 többnek tűnjön. Talán bejött. A hangból van már fen ízelítő a blogon a... (milyen címet is adtam neki?) így mentünk, vagy, hogy mentünk, cím alatt. Bocs, az én fejem sem káptalan. A lényeg az, hogy hallható, bár az utastérből van rögzítve.
Ezen is elvakarództam egy darabig, de végül is egy gombnyomásra működő, plusz levegő benyelő rendszert szerkesztettem. Sajna, ahogy hallottam, a vezérlő kapcsoló megadta magát, de azt nem én gyártottam, bár megfordult a fejemben. Bíztam a gyáriban, nem kellett volna. Kicseréltem volna, de azóta nem láttam a gépet.
A következő kis bemutatót unalmamban készítettem, a zenét kéretik nem kritizálni. Egy agyonhajszolt, rémálom sújtott estével koronázott, autókalapálásos napot próbáltam vele mintázni, de legalább nem tiltják le az aláfestés miatt.
Eredeti bejegyzés: 2012. április 01. 18:01
Ez a próba darab, ha beválik rozsdamentesből lesz majd. Ja, hogy mi ez?
Valahogy így néz ki felrakva. Az volt a cél, hogy a 2400cm3 többnek tűnjön. Talán bejött. A hangból van már fen ízelítő a blogon a... (milyen címet is adtam neki?) így mentünk, vagy, hogy mentünk, cím alatt. Bocs, az én fejem sem káptalan. A lényeg az, hogy hallható, bár az utastérből van rögzítve.
Ezen is elvakarództam egy darabig, de végül is egy gombnyomásra működő, plusz levegő benyelő rendszert szerkesztettem. Sajna, ahogy hallottam, a vezérlő kapcsoló megadta magát, de azt nem én gyártottam, bár megfordult a fejemben. Bíztam a gyáriban, nem kellett volna. Kicseréltem volna, de azóta nem láttam a gépet.
A következő kis bemutatót unalmamban készítettem, a zenét kéretik nem kritizálni. Egy agyonhajszolt, rémálom sújtott estével koronázott, autókalapálásos napot próbáltam vele mintázni, de legalább nem tiltják le az aláfestés miatt.
Eredeti bejegyzés: 2012. április 01. 18:01
Megjegyzések
Megjegyzés küldése