Az ős autóknál, hasonlóan a lovas hintókhoz, favázra feszítették fel összeszerelés közben a sík lemezlapokat. Ez igen egyszerű módszer. A gyártás folyamán nem kellett hozzá költséges présgép, és ha szükség volt rá, bárki, aki szert tett egy megfelelő méretű lemezre, kicserélhette a borítást, akkor, ha ráadásképpen még megfelelő tehetséggel is rendelkezett. Később, az autóipar fejlődése során, lecserélték a nehézkes, drágán előállítható favázat a présgépekkel sajtolt, hegesztéssel összerögzített alkotóelemekre. A karosszériák könnyebbek, és ráadásul merevebbek lettek, de a falusi kádárokra sötét korszak köszöntött, mert az új autók már csak nyomokban tartalmaztak fát, úgy, mint a háztartási keksz mogyorót. Aki továbbra is meg akart maradni a gépjármű javító ágazatban, annak igen alapos továbbképzésen kellett részt vennie.
Az ős autóknál, hasonlóan a lovas hintókhoz, favázra feszítették fel összeszerelés közben a sík lemezlapokat. Ez igen egyszerű módszer. A gyártás folyamán nem kellett hozzá költséges présgép, és ha szükség volt rá, bárki, aki szert tett egy megfelelő méretű lemezre, kicserélhette a borítást, akkor, ha ráadásképpen még megfelelő tehetséggel is rendelkezett. Később, az autóipar fejlődése során, lecserélték a nehézkes, drágán előállítható favázat a présgépekkel sajtolt, hegesztéssel összerögzített alkotóelemekre. A karosszériák könnyebbek, és ráadásul merevebbek lettek, de a falusi kádárokra sötét korszak köszöntött, mert az új autók már csak nyomokban tartalmaztak fát, úgy, mint a háztartási keksz mogyorót. Aki továbbra is meg akart maradni a gépjármű javító ágazatban, annak igen alapos továbbképzésen kellett részt vennie.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése