Ezzel az elemmel én is úgy voltam, mint S. Leacock, aki figyelmeztette a bonyolult neveknél az olvasóit, hogy azt nem muszáj olvasás közben kiejteni.
Szóval, ha magam szórakoztatására készíteném, akkor lehetne szobrászkodni, de ez ide maximálisan megfelel, pláne, hogy árérzékeny mindenki, az idő meg... Be van kötve a küszöbbe, minden le van hegesztve benne, aminek kell. Nincsenek felesleges, rohadó átfedések. Az aljára még megy egy furat, amin keresztül ellátom üregvédelemmel, és a kondenzvíz is kifolyhat.
Már lassan kezd autó formája lenni.
Én még emlékszem, hogy nézett ki egy pár napja az ajtó. Ezek után már tényleg látványosan lehet haladni. Holnap felkerül az orr, az orr után rendbe kapom a sárvédőket, amik veszett rosszul néznek ki. Sajnos szétjavították őket. A sárvédőket felpasszintom, de nem rakom fel, mert alá kerül még a levegőcsatorna, ami egyben a doblemez merevítésére is szolgál.
Eredeti bejegyzés: 2012. április 25. 19:59
Szóval, ha magam szórakoztatására készíteném, akkor lehetne szobrászkodni, de ez ide maximálisan megfelel, pláne, hogy árérzékeny mindenki, az idő meg... Be van kötve a küszöbbe, minden le van hegesztve benne, aminek kell. Nincsenek felesleges, rohadó átfedések. Az aljára még megy egy furat, amin keresztül ellátom üregvédelemmel, és a kondenzvíz is kifolyhat.
Már lassan kezd autó formája lenni.
Én még emlékszem, hogy nézett ki egy pár napja az ajtó. Ezek után már tényleg látványosan lehet haladni. Holnap felkerül az orr, az orr után rendbe kapom a sárvédőket, amik veszett rosszul néznek ki. Sajnos szétjavították őket. A sárvédőket felpasszintom, de nem rakom fel, mert alá kerül még a levegőcsatorna, ami egyben a doblemez merevítésére is szolgál.
Eredeti bejegyzés: 2012. április 25. 19:59
Megjegyzések
Megjegyzés küldése