Az idő elteltével mindannyiunknak szembesülni kell azzal a ténnyel, hogy szeretett négykerekűink sem az örökkévalóságnak készültek. A mindenhol előtüremkedő rozsdafoltok nem csak az esztétikai élményünket rontják, de a kevésbé szembetűnő helyen található merevítő szerkezetek elkorrodálása ennél sokkal súlyosabb problémákat okozhat.
A kívülről kozmetikázott autóknál nem árt erre a betegségre gyanakodnunk, ha a jármű útfekvése egy káposztás lepényére hasonlít. Ugyanis, a mindenfelé hajladozó, nyöszörgő kaszni már mindenképpen ennek a jele.
Ajánlanám, hogy öreg járgány vásárlásakor álljunk fel egy kerékkel valami magasabb tereptárgyra, (például járdaszegély). Ha az ajtók rései erősen eltorzulnak, akkor csak abban az esetben vegyük meg a gépet, ha szeretünk lakatolni. Az ajtóréseket amúgy is mindenki figyelmébe ajánlanám, hiszen ezek a kis illesztési hézagok igen beszédesek az autó törésmúltját illetően.
Amennyiben a sors kifürkészhetetlen szándéka okán mégis egy karosszériázásra váró jármű tulajdonosai lennénk, három eset fordulhat elő. Ellátogatunk egy szakműhelybe; megkérjük a munka elvégzésére egy jó, vagy kevésbé jó ismerősünket; előre megfontolt, aljas indokból magunk fogunk hozzá a műtéthez.
Ha az utóbbi eset forogna fenn, akkor nem árt felkészülni mielőtt nekikezdünk életünk eme meghatározó élményéhez, mondjuk egy kis Car Mandiner oldal olvasgatással.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése