Ugrás a fő tartalomra

Ha már egyszer...



Az idő elteltével mindannyiunknak szembesülni kell azzal a ténnyel, hogy szeretett négykerekűink sem az örökkévalóságnak készültek. A mindenhol előtüremkedő rozsdafoltok nem csak az esztétikai élményünket rontják, de a kevésbé szembetűnő helyen található merevítő szerkezetek elkorrodálása ennél sokkal súlyosabb problémákat okozhat.


A kívülről kozmetikázott autóknál nem árt erre a betegségre gyanakodnunk, ha a jármű útfekvése egy káposztás lepényére hasonlít. Ugyanis, a mindenfelé hajladozó, nyöszörgő kaszni már mindenképpen ennek a jele.
Ajánlanám, hogy öreg járgány vásárlásakor álljunk fel egy kerékkel valami magasabb tereptárgyra, (például járdaszegély). Ha az ajtók rései erősen eltorzulnak, akkor csak abban az esetben vegyük meg a gépet, ha szeretünk lakatolni. Az ajtóréseket amúgy is mindenki figyelmébe ajánlanám, hiszen ezek a kis illesztési hézagok igen beszédesek az autó törésmúltját illetően.
Amennyiben a sors kifürkészhetetlen szándéka okán mégis egy karosszériázásra váró jármű tulajdonosai lennénk, három eset fordulhat elő. Ellátogatunk egy szakműhelybe; megkérjük a munka elvégzésére egy jó, vagy kevésbé jó ismerősünket; előre megfontolt, aljas indokból magunk fogunk hozzá a műtéthez.
Ha az utóbbi eset forogna fenn, akkor nem árt felkészülni mielőtt nekikezdünk életünk eme meghatározó élményéhez, mondjuk egy kis Car Mandiner oldal olvasgatással.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.