Domborodik a far, feszül a mell… de ha az nem is, az orr már hegyesedik, mint Pinokkiónak. A lényeg a hátsó, most azon matatok, urológiai mélységekig. Amikor már ennyire egyben van, nem látható mi történt odabenn, de ez nem is érdekel senkit.
Jó legyen, és szép. Pedig a doblemezeken is bőven kellett alakítani. Egyik oldalon többet, a másik oldalon – ha nem is sokkal – de kevesebbet. A dob peremét kellett pótolnom. Ehhez 10mm x 10mm-es lemezprofilt használtam. Most nem a veregetős kalapácsos módszerrel dolgoztam meg, hogy ívelődjön, mert itt nem kellett finomkodnom, mivel csak az elütött macskák kerülnek hozzá szemközelbe. Ha jól belegondolunk, a belünkkel a nyakunkon mi sem az esztétikát figyelnénk.
Szóval satuba be, és kézzel ellentartva, megütögettem a hajlítás vonalát. Annyira jól sikerült már elsőre, hogy egy kicsit vissza is kellett egyenesítenem, de ez nem volt számot tevő. (majdnem azt írtam, hogy számon tevő, de ezt meghagyom valamelyik okos szőkének)
Most megint írhatnám, hogy a far alsó részének kialakítása sokkal nagyobb munka, mint ahogy az elsőre látszik, de nem írom, mert már sok esetben leírtam. (Ezért bírom a fogalmazást. Leírom, hogy nem írom, közben meg azért is leírtam.)
Ki, hogy fogna hozzá egy ilyen cipóformához? Nem látom a kezeket! Na, majd akkor én elmondom, én hogy csinyáttam. (ahogy Győzike mondaná)
A kalapácsoló gépemmel adtam egy alapdomborulatot a lemeznek. (Aztán most meglepődtem, mert azt hittem fényképeztem, de úgy látszik mégsem.) Ha lenne normális szerszámgép, vagy mocsok sok időm, a következő folyamat nem lenne: A nem létező képen azt láthatjuk, hogy a kiszabott teríték hátsó részbe belevágok vágókoronggal egy IT feliratot, de IT hazament. Nem az idegenek miatt kell a sliccelés, hanem a felesleges anyagot kellett valahova eltüntetnem. Ez a leggyorsabb, és legolcsóbb módszer ilyen veszett domborulatok kialakítására, vagy veszünk javító elemet, de az nem lesz olcsó, és ráadásként nem is érne fel olyan magasra, mint ahogy nekem kellene. A múltkor is 7 centiméternyit kellet beletoldanom a gyári elembe. Szerintem jobb, ha csak egy hegesztés van, bár, akár tenyérnyi darabokból is össze lehet hegeszteni autót.
Ja, mint az egyik volt kollégám. - Most jön a nagy mosógépgyártó, hogy gyémánt dob. Hű de baró! Gyémántból van a dob? Nem, olyan mintás, mint a csiszolt ékkő. Akkor meg miért nem azt írták ki? – Szóval megyünk a kollégához. Forog a betonkeverő. A dobja, mint egy hatalmas csiszolt gyémánt, körülbelül 25 lapból állt. A táskájába csak így fért be a lemez, amit felszabadított a cégénél.
Eredeti bejegyzés: 2012. május 12. 17:49
Jó legyen, és szép. Pedig a doblemezeken is bőven kellett alakítani. Egyik oldalon többet, a másik oldalon – ha nem is sokkal – de kevesebbet. A dob peremét kellett pótolnom. Ehhez 10mm x 10mm-es lemezprofilt használtam. Most nem a veregetős kalapácsos módszerrel dolgoztam meg, hogy ívelődjön, mert itt nem kellett finomkodnom, mivel csak az elütött macskák kerülnek hozzá szemközelbe. Ha jól belegondolunk, a belünkkel a nyakunkon mi sem az esztétikát figyelnénk.
Szóval satuba be, és kézzel ellentartva, megütögettem a hajlítás vonalát. Annyira jól sikerült már elsőre, hogy egy kicsit vissza is kellett egyenesítenem, de ez nem volt számot tevő. (majdnem azt írtam, hogy számon tevő, de ezt meghagyom valamelyik okos szőkének)
Ki, hogy fogna hozzá egy ilyen cipóformához? Nem látom a kezeket! Na, majd akkor én elmondom, én hogy csinyáttam. (ahogy Győzike mondaná)
A kalapácsoló gépemmel adtam egy alapdomborulatot a lemeznek. (Aztán most meglepődtem, mert azt hittem fényképeztem, de úgy látszik mégsem.) Ha lenne normális szerszámgép, vagy mocsok sok időm, a következő folyamat nem lenne: A nem létező képen azt láthatjuk, hogy a kiszabott teríték hátsó részbe belevágok vágókoronggal egy IT feliratot, de IT hazament. Nem az idegenek miatt kell a sliccelés, hanem a felesleges anyagot kellett valahova eltüntetnem. Ez a leggyorsabb, és legolcsóbb módszer ilyen veszett domborulatok kialakítására, vagy veszünk javító elemet, de az nem lesz olcsó, és ráadásként nem is érne fel olyan magasra, mint ahogy nekem kellene. A múltkor is 7 centiméternyit kellet beletoldanom a gyári elembe. Szerintem jobb, ha csak egy hegesztés van, bár, akár tenyérnyi darabokból is össze lehet hegeszteni autót.
Ja, mint az egyik volt kollégám. - Most jön a nagy mosógépgyártó, hogy gyémánt dob. Hű de baró! Gyémántból van a dob? Nem, olyan mintás, mint a csiszolt ékkő. Akkor meg miért nem azt írták ki? – Szóval megyünk a kollégához. Forog a betonkeverő. A dobja, mint egy hatalmas csiszolt gyémánt, körülbelül 25 lapból állt. A táskájába csak így fért be a lemez, amit felszabadított a cégénél.
Eredeti bejegyzés: 2012. május 12. 17:49
Megjegyzések
Megjegyzés küldése