Amikor végre befejezzük autónk alsó részének felújítását, és kimászunk a napfényre, úgy érezhetjük magunkat, mint a földalatti üreg kijáratánál álló barlangász, aki feltérképezett egy addig ismeretlen aknát. Nagyszerű dolgot vittünk véghez, de erről a külvilágnak nem lesz tudomása, hacsak, nem hívjuk fel a figyelmét minden arra járónak a mélyben lefolytatott verítékes, és rettenetesen mocskos küzdelmünkre. Hiába sétáljuk körbe többször a megerősített járgányunkat, maximum is, csak az új küszöbünk mosolyog ránk vissza, de a többi áldozatos munkánk továbbra is rejtve marad a kerékjárati dob, vagy a kardánalagút sötét bugyrában.
Hosszú szemlélődés után, fellobban agyunk egyik alig használt tekervényében, egy, szinte mérhetetlen feszültségű elektromos impulzus, mely az idegrendszer hullámvasútján elindulva, elmormolt szavak formájában kerül a napvilágra: - Esetleg, a sárvédőt, meg a többit is megcsinálhatnám, hiszen az is csak lemez.
Hegyes csavarhúzó a kézbe, és máris piszkálgatjuk az alvó oroszlánt, azaz, a festékréteg alól púposodó rozsda kupolákat. A még épnek látszó részekről is hamar kiderülhet, hogy csak azért nem korrodál, mert már nem tartalmaz vasat, csak üvegszálat, és némi műanyagot. Amikor az elszántságunk szikla szilárdságúvá keményedik, elslattyogunk a forrólevegős fegyverünkért, és kaparóvassal a kezünkben feltárjuk a gyanús részeket. Amint a gépünk levedli angyalarcát, szembe kerülünk valódi énjével, és eldönthetjük, mi legyen a sorsa az őszinte meztelenségében feltárulkozó kaszninak.
Van, aki azonnal golyóstollat ragad, és elkezdi kitölteni a megrendelő szelvényeket, hogy minél előbb boldog tulajdonosa lehessen a vadonatúj karosszéria elemeknek. Őneki kevés dologra kell figyelni. Típus, évjárat, kivitel. Ha ezek stimmelnek a cetlin, nagy baj már nem lehet. Amíg várja a szállítmányt, már csak a bontást kell végrehajtania. A csavaros elemekre kár szót vesztegetni, hiszen ezek, sokszor maguktól leesnek… vagy mégsem?
Hosszú szemlélődés után, fellobban agyunk egyik alig használt tekervényében, egy, szinte mérhetetlen feszültségű elektromos impulzus, mely az idegrendszer hullámvasútján elindulva, elmormolt szavak formájában kerül a napvilágra: - Esetleg, a sárvédőt, meg a többit is megcsinálhatnám, hiszen az is csak lemez.
Hegyes csavarhúzó a kézbe, és máris piszkálgatjuk az alvó oroszlánt, azaz, a festékréteg alól púposodó rozsda kupolákat. A még épnek látszó részekről is hamar kiderülhet, hogy csak azért nem korrodál, mert már nem tartalmaz vasat, csak üvegszálat, és némi műanyagot. Amikor az elszántságunk szikla szilárdságúvá keményedik, elslattyogunk a forrólevegős fegyverünkért, és kaparóvassal a kezünkben feltárjuk a gyanús részeket. Amint a gépünk levedli angyalarcát, szembe kerülünk valódi énjével, és eldönthetjük, mi legyen a sorsa az őszinte meztelenségében feltárulkozó kaszninak.
Van, aki azonnal golyóstollat ragad, és elkezdi kitölteni a megrendelő szelvényeket, hogy minél előbb boldog tulajdonosa lehessen a vadonatúj karosszéria elemeknek. Őneki kevés dologra kell figyelni. Típus, évjárat, kivitel. Ha ezek stimmelnek a cetlin, nagy baj már nem lehet. Amíg várja a szállítmányt, már csak a bontást kell végrehajtania. A csavaros elemekre kár szót vesztegetni, hiszen ezek, sokszor maguktól leesnek… vagy mégsem?
Megjegyzések
Megjegyzés küldése