Ugrás a fő tartalomra

Csavarodás - csavaridés

Hát, nem igazán áll jól a lökhárító. Bár amikor felakasztottam, minden földi, és égi jóval kecsegtetett, jött a hideg zuhany. Az még annyira nem is esett volna rosszul, mert nem bírom a meleget, de az ütköző sem akart a helyére menni. Nem magával a lökössel volt baj, hanem a tartórészek nem akarták az igazat. A tartóvasak sem egyformák, sőt az egyik akár maszek is lehet, de ennyi idő után, törvényszéki szakértő kellene ahhoz, hogy ezt megállapítsa.

Előre még megvoltak a tartók, ott nem is annyira vészes a helyzet, persze itt is csavargatni kellett a három milliméter vastag rögzítő elemeken.

Még olvashatók a piros filccel írt betűk, melyet saját magamnak szántam, de már nincs rá szükségem. Nem kedvességből hagyok magamnak hátra üzeneteket. Úgy vagyok vele, mint az egyik filmben az időutazó. Hogy megtudjam , hol vagyok, mit keresek ott, kellenek az ilyen kis jelzések. Tele a fejem mindennel. Ott van ami kell, de kitudja mikor kerül elő.

Minden szalad, bár a képen nem úgy tűnik, csal a lencse. Az ütköző felett végig látszik a motorháztető éle, igaz csak halványan, nem sikerült jó fotós pozíciót találnom. A buborék kicsit ferdét mutat. A kaszni billent meg, de nem azért van rajta a mérték, hogy vizet nézzek. A motorháztetőbe munkázott forma távolságát mértem az alumínium profiltól mérőszalaggal.

Az oldala rögzítve, baba rajta. Holnap még átnézem a kasznit még egyszer, és mehet az ország másik felébe festeni.


Barter a meló, azért utazik annyit. Csak a jég ne verje meg.

Eredeti bejegyzés: 2012. május 25. 17:05

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.