Ugrás a fő tartalomra

Az is van, ami nem látszik

Ma ugyanazt csináltam mint tegnap, csak a tükörképét, vagyis "metlöbözsük". Ez tök jó szó, olyan mintha egy török metálbanda neve lenne, pedig csak a küszöböltem szó visszafelé.

Most már a bal oldal is olyan készültségi fokban van mint a jobb, már csak a liberálisok hiányoznának, ha politizálnánk, de nem. Tehát nem fogom leírni ugyanazt mint tegnap, bár a fordított helyett, mondjuk ha rímbe szedném...

Három napja gyűröm a lemezt, a vasat,

Hányom magamról a vizet, kenem a savat.

Fogy a rozsda, épül, szépül a gép,

Tátja száját, kicsi, nagy, ámul a nép.



Na, még mielőtt menekülőre veszitek, visszacsapok prózába. Ismét tényt tárok fel. Bizony, a rozsda nem csak az arcunkba mosolygó állapotában létezik. Ott van az a sötét, rejtett helyeken is. Tudom, hogy tudjátok, csak nagy feneket akartam keríteni a mondandómnak.

Ez itt kérem egy ajtó volt, de ugyanígy lehetne csomagtérfedél, motorháztető, mert azokat is szétberheltem. Belül, az a fekete szraty - amit már lekapartam - szerintem, homokos kátrány volt. Olcsó rezgéscsillapító. A burkolat alsó részét, egy gyönyörűen kivitelezett, 10 pontos dobással távolítottam el a közelemből. Hamarosan meg lehet csodálni a pótdarabot, de az még nem készült el.
Kívülről is volt rajta minden: cín, ólom, gitt. Még talán a képen is jól kivehető a csodálatom tárgya, a másfél centi mély sérülés, amit nehézfémmel szinteztek, ahelyett, hogy egyszerűen kihúzták volna. Lemelegítettem mindent, a többit a homokvihar akcióra bízzuk.
Az űrhajózásból ellesett szerszám, a kerámiapajzs visszafejtő. A nagynéném szomszédjának az egyik ismerőse a NASA-nál dolgozik, na ő biztosan röhögne azon amit az előbb írtam. Ez természetesen egy nagyáruházi vízpumpafogó, amire hegesztettem egy éles, és egy lapos vasat. Nem kell az összes peremes alkatrészt felbontani vele ahhoz, hogy a kezünkről lehólyagozzon a bőr, és görcsbe álljon a markunk, a karunkkal egyetemben. Én valamikor járási fürdőszobamérleg-szorító bajnok voltam (115 kg) de ez még nekem is sok, úgyhogy lehet acélozni a markokat, ha ilyesmire készültök!

Eredeti bejegyzés: 2012. április 16. 18:25 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.