Amikor érkezett az autó, erre kicsit el volt csavarva, amarra meg nyomorultul nézett ki.
Az ős időkben, egy ismerős hölgyike összetörte a Zsigulim. Semmi gáz, megjavítják!
Hát, a késztermék után jöttem rá, nem mindenki karosszériás, akinek papírja van róla. Persze gondolhattam volna, hogy aki a Volánnál dolgozik, az nem lehet nagymester, mert már akkoriban hallottam róluk rémtörténeteket. Az egyik osztálytársam ott volt gyakorlaton. Első osztályúan megtanult sarat kaparni a buszról. Annyira megszerette a szakmát, hogy később elment papnak. Persze akinek nem inge, ne vegye magára!
Szóval az orosz Fiatom (mert tele volt még Italy felirattal) annyira jól sikerült, hogy eggyel kevesebb kerék kopott rajta. Hogyan lehet ezt elérni? Egyik keréknél fel kell emelni az autó elejét, így az három keréken fog közlekedni. Íme a recept: A sérült első dobot dobd le! A bontóban keress egy alig rothadt másikat. Vágd le úgy, hogy az átépítendő dobból faragj! Mielőtt felraknád, hajts fel a már amúgy is kisebb dobból még egy centiméternyit lapolásnak, hogy legyen mit odakalapálni. Hegeszd fel folyamatosan, hagy szívjon az, aki utánad rendesen megakarja csinálni.
Na, de akkor Karmann-ozzunk: Tehát, felakasztottam a kész ajtót.
Reszketett a gyomrom, annyira izgultam, mert ez a mozzanat megmutatja, hogyan sikerült az eddigi munkám. Hát, megkönnyebbültem. (Amúgy is csak vicceltem, ennyi rutinnal már természetesen bízok magamban annyira, hogy ne rettegjek) A küszöb szalad így is, meg úgy is, csak az ajtón kellett egy kicsit csavarni, hogy a hátsó sárvédő lapját kövesse. Elől még nincs meg az ajtóoszlop, de addig nem is készítem el, míg a másik ajtó fel nem kerül.
Eredeti bejegyzés: 2012. április 20. 18:10
Az ős időkben, egy ismerős hölgyike összetörte a Zsigulim. Semmi gáz, megjavítják!
Hát, a késztermék után jöttem rá, nem mindenki karosszériás, akinek papírja van róla. Persze gondolhattam volna, hogy aki a Volánnál dolgozik, az nem lehet nagymester, mert már akkoriban hallottam róluk rémtörténeteket. Az egyik osztálytársam ott volt gyakorlaton. Első osztályúan megtanult sarat kaparni a buszról. Annyira megszerette a szakmát, hogy később elment papnak. Persze akinek nem inge, ne vegye magára!
Szóval az orosz Fiatom (mert tele volt még Italy felirattal) annyira jól sikerült, hogy eggyel kevesebb kerék kopott rajta. Hogyan lehet ezt elérni? Egyik keréknél fel kell emelni az autó elejét, így az három keréken fog közlekedni. Íme a recept: A sérült első dobot dobd le! A bontóban keress egy alig rothadt másikat. Vágd le úgy, hogy az átépítendő dobból faragj! Mielőtt felraknád, hajts fel a már amúgy is kisebb dobból még egy centiméternyit lapolásnak, hogy legyen mit odakalapálni. Hegeszd fel folyamatosan, hagy szívjon az, aki utánad rendesen megakarja csinálni.
Na, de akkor Karmann-ozzunk: Tehát, felakasztottam a kész ajtót.
Reszketett a gyomrom, annyira izgultam, mert ez a mozzanat megmutatja, hogyan sikerült az eddigi munkám. Hát, megkönnyebbültem. (Amúgy is csak vicceltem, ennyi rutinnal már természetesen bízok magamban annyira, hogy ne rettegjek) A küszöb szalad így is, meg úgy is, csak az ajtón kellett egy kicsit csavarni, hogy a hátsó sárvédő lapját kövesse. Elől még nincs meg az ajtóoszlop, de addig nem is készítem el, míg a másik ajtó fel nem kerül.
Eredeti bejegyzés: 2012. április 20. 18:10
Megjegyzések
Megjegyzés küldése