Ugrás a fő tartalomra

Háromkerekű és az ajtó

Amikor érkezett az autó, erre kicsit el volt csavarva, amarra meg nyomorultul nézett ki.
Az ős időkben, egy ismerős hölgyike összetörte a Zsigulim. Semmi gáz, megjavítják!
Hát, a késztermék után jöttem rá, nem mindenki karosszériás, akinek papírja van róla. Persze gondolhattam volna, hogy aki a Volánnál dolgozik, az nem lehet nagymester, mert már akkoriban hallottam róluk rémtörténeteket. Az egyik osztálytársam ott volt gyakorlaton. Első osztályúan megtanult sarat kaparni a buszról. Annyira megszerette a szakmát, hogy később elment papnak. Persze akinek nem inge, ne vegye magára!

Szóval az orosz Fiatom (mert tele volt még Italy felirattal) annyira jól sikerült, hogy eggyel kevesebb kerék kopott rajta. Hogyan lehet ezt elérni? Egyik keréknél fel kell emelni az autó elejét, így az három keréken fog közlekedni. Íme a recept: A sérült első dobot dobd le! A bontóban keress egy alig rothadt másikat. Vágd le úgy, hogy az átépítendő dobból faragj! Mielőtt felraknád, hajts fel a már amúgy is kisebb dobból még egy centiméternyit lapolásnak, hogy legyen mit odakalapálni. Hegeszd fel folyamatosan, hagy szívjon az, aki utánad rendesen megakarja csinálni.

Na, de akkor Karmann-ozzunk: Tehát, felakasztottam a kész ajtót.


Reszketett a gyomrom, annyira izgultam, mert ez a mozzanat megmutatja, hogyan sikerült az eddigi munkám. Hát, megkönnyebbültem. (Amúgy is csak vicceltem, ennyi rutinnal már természetesen bízok magamban annyira, hogy ne rettegjek) A küszöb szalad így is, meg úgy is, csak az ajtón kellett egy kicsit csavarni, hogy a hátsó sárvédő lapját kövesse. Elől még nincs meg az ajtóoszlop, de addig nem is készítem el, míg a másik ajtó fel nem kerül.

Eredeti bejegyzés: 2012. április 20. 18:10

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy Hyundai teszt

Tulajdonomba került egy profinak kinéző Hyundai HYD-82250SV sarokcsiszoló, ami árát illetően, és a hivatalos leírás szerint is, barkács felhasználásra készült, de ennek ellenére meglepő teljesítményt nyújtott.   A megkapott készülék címkéje más mint a hivatalos fotón, jobban hasonlít a Bosch színsémához, nem is tudom miért... Tehát így néz ki A Bosch köszörű meg ilyen, Ugye teljesen más Akinek nem tetszik a dizájn, az vehet más gépet, más színben is Na, de lássuk mit is kaptunk annyi pénzért, amennyiért a lenti képen látható gépet is megkaphatjuk, ráadásul kofferben, ha jó helyen keressük.  A kicsomagolás és összeszerelés után következhet a próba. Megy! Nem megy... Ahol a fordulatszámszabályzó elektronika van a burkolat alatt, kellemetlenül meleg a szerkezet. Kihúzom, bedugom. (Ez még mindig egy gépteszt.) Újra megy! Ja, már nem. Kihúzom bedugom, beindul. Egy perc köszörülés után az egész gép olyan forró, hogy csupasz kézzel csak fakír üzemmódban fo...

Japán csapás

  Apám mondta: „Fiam, egyszer lesz, ami még nem volt.” Na, itt van! Egy német Japánból. Tudtam, hogy létezik, de nem hittem el. Hajime! Csak azért, hogy stílusos legyek.                                                                               Mentem hétvégén melózni, és egy furcsa Karmann Ghia várt az udvaron. Rögtön éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Óvatosan jártam körbe, hátha robban, vagy valami más viccességet rejt. Hát, találtam rajta viccesnek mondható dolgot is, de inkább érdekesnek nevezném azt a stílust, amit képvisel. Már azzal figyelemfelkeltő a megjelenése, ahogy a megszokott beállásának ellenkezőjét mutatja az autó, mert ugye ez a darab a farát tartja fenn, és nem az orrát túrja az égbe, mint a típustársai.

Mit lehet erről mondani?

Hoznak egy halom valamit, és autót épít belőle az ember, ennyi. Már nem rettenek meg, amikor egy ilyen kupac begördül.  Hozzáfogok, aztán majd lesz valami. A két lényeg: orr és far.  Orr  Még orrabb  Far  Van amit teljesen le kellett gyártani Aztán kezdtek összeállni a dolgok  Részben új,  részben mindent megteszek, hogy a régi visszakerüljön A hézagok a lényegesek  Szörnyű javítások Pár dolgot át kellett alakítani, hogy autentikus legyen Ez a rész is teljesen hiányzott Ütköző próba Az ütköző alapját is én gyártottam és kész.  Ennyi, egy pár összedobált kép.